Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met terugbetaling
Beste,Voor een verjaardag reserveerden wij een boottrip voor zondag 18/10. Wegens de huidige verstrengingen mogen wij echter niet met 10 personen (geen bubbel) samen op een boot. Daarom hebben wij de boottrip geannuleerd.Ik heb reeds een voorschot van 77,50 EUR betaald, waarvan ik dus de terugstorting heb gevraagd.Ik krijg de opmerking dat dit niet mogelijk is en dat er enkel een voucher mogelijk is die binnen het jaar opgebruikt moet worden.Echter staat er nergens op de website vermeld dat er in geval van annulatie geen terugbetaling mogelijk is, en dat er enkel een voucher mogelijk is. Ik wil dus geen voucher, ik wil een terugbetaling van het voorschot.Mvg,Isabelle
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten