Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Booot

15/10/2020

Beste,Voor een verjaardag reserveerden wij een boottrip voor zondag 18/10. Wegens de huidige verstrengingen mogen wij echter niet met 10 personen (geen bubbel) samen op een boot. Daarom hebben wij de boottrip geannuleerd.Ik heb reeds een voorschot van 77,50 EUR betaald, waarvan ik dus de terugstorting heb gevraagd.Ik krijg de opmerking dat dit niet mogelijk is en dat er enkel een voucher mogelijk is die binnen het jaar opgebruikt moet worden.Echter staat er nergens op de website vermeld dat er in geval van annulatie geen terugbetaling mogelijk is, en dat er enkel een voucher mogelijk is. Ik wil dus geen voucher, ik wil een terugbetaling van het voorschot.Mvg,Isabelle

Berichten (2)

Booot

Naar: I. D.

15/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

Booot

Naar: I. D.

15/10/2020

Beste,Ik kopieer uit uw mail van donderdag 15 oktober 2020 10:57 Helaas krijg ik geen antwoord meer van jullie.Ik kopieer uit uw mail van donderdag 15 oktober 2020 11:34Ik zei niet dat ik geen antwoord van jullie heb gekregen..Aangezien u uw klacht doorgaf aan test aankoop, zullen wij vanaf nu rechtstreeks met hen communiceren, anders bemoeilijkt dit de duidelijkheid van het mailverkeerMet vriendelijke groeten,Gwen Vanhove+32 475 57 61 56 www.booot.be - info@booot.beVerhuur verkoop ServiceBOOOT bvbaGasmeterlaan 191 d 9000 GentBE 0878 049245


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform