Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Laadproblemen
BesteIk heb een storing gemeld aan een persoonlijke laadpaal (van Blue Corner) begin maart 2022. Na zeker 5 telefoons + meerdere mails werd ik (na 6 maanden) nog steeds niet geholpen.
Factuur +++017/0002/72742+++
Geachte,Heden ontving in een correctiefactuur met laadbeurten sinds 26/10/2016. Van deze laadbeurten kreeg ik nooit een factuur, een correctiefactuur lijkt me dan ook eigenaardig.Ik ben niet akkoord met deze factuur en protesteer ze dan ook. De prijzen bij deze laadpalen werden niet gecommuniceerd naar mij. Ook nu zijn ze nog niet te zien op de laadpalen en ook niet op de website. In mijn maandelijks overzicht stonden ze nooit vermeld. Ik was dus stellig in de overtuiging dat deze laadbeurten niet betalend waren. Zo zijn er nog bij hotels, grootwarenhuizen, bedrijven en parkings. Nu met een retro-actieve factuur komen zonder dat er een duidelijke publicatie is van jullie prijzen is bovendien tegen de Economische wetgeving.Ik zal deze factuur dan ook niet betalen. Immers, indien ik in kennis was gesteld van de kostprijs laadde ik bij de gratis alternatieven.Ik verwacht een reactie van jullie voor 25/09/2017. Indien dit niet het geval is zal ik via het Ministerie van Economische Zaken een klacht neerleggen.Vriendelijke groeten,Johan Vleeshoouwers0475779059
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten