Terug

Factuur +++017/0002/72742+++

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Blue Corner

10/12/2017

Geachte,Heden ontving in een correctiefactuur met laadbeurten sinds 26/10/2016. Van deze laadbeurten kreeg ik nooit een factuur, een correctiefactuur lijkt me dan ook eigenaardig.Ik ben niet akkoord met deze factuur en protesteer ze dan ook. De prijzen bij deze laadpalen werden niet gecommuniceerd naar mij. Ook nu zijn ze nog niet te zien op de laadpalen en ook niet op de website. In mijn maandelijks overzicht stonden ze nooit vermeld. Ik was dus stellig in de overtuiging dat deze laadbeurten niet betalend waren. Zo zijn er nog bij hotels, grootwarenhuizen, bedrijven en parkings. Nu met een retro-actieve factuur komen zonder dat er een duidelijke publicatie is van jullie prijzen is bovendien tegen de Economische wetgeving.Ik zal deze factuur dan ook niet betalen. Immers, indien ik in kennis was gesteld van de kostprijs laadde ik bij de gratis alternatieven.Ik verwacht een reactie van jullie voor 25/09/2017. Indien dit niet het geval is zal ik via het Ministerie van Economische Zaken een klacht neerleggen.Vriendelijke groeten,Johan Vleeshoouwers0475779059


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform