Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem borden van Home+
In maart kochten wij een volledige en uitgebreide set borden, kommetjes, onderbordjes en tassen van de Home+ reeks. Het betreft de reeks met de bruine onderkant en de groene gebarsten bovenkant. Bij de borden en kommen hebben wij het probleem dat sommige voedingsmiddelen (bijv. sauzen) onder de doorzichtige afwerkings-/beschermings-/toplaag doordringen en niet meer weg te wassen zijn. Ook bij de borden en de kommen vormt er zich steeds weer een schimmellaag tss. de borden als we ze in de keukenkast zetten, zelfs als we ze na het afdrogen eerst enkele uren extra op tafel laten drogen. Bij de rest vh servies komt dit vooralsnog niet voor. We vermoeden eigenlijk dat de doorzichtige beschermlaag vd borden en kommen niet correct of te weinig is aangebracht.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten