Bleu Bonheur
ConsumptiegoederenDit bedrijf is inactief.
Het is niet meer mogelijk om een klacht in te dienen.
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen met terugbetaling
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald op 1-12-20Deze heb ik echter teruggestuurd wegens te kleinIk heb bevesting gehad van de retour Maar nu wacht ik al sedert dec ‘20 op mjn geldHet is € 21,18 Ik heb al diverse mails gehad dat ze gingen terugstorten maar nietsIn de laatste mail zeggen ze nu dat ik maar € 11,20 krijg wegens aftrek verzendingskosten maar die waren maar € 4,99 Vermits ik al zo lang wacht op mijn geld en zij ook administratiekosten aanrekenen als ik telaat betaal, vind ik dat ik recht heb op € 21,18Maar die mail is inmiddels ook al ruim een week geledenWat kan ik doen om mijn zuurverdiende centjes terug te krijgen ???
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten