Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
BIOVEA bestelling
Beste, Ik bestelde op 30/6/2020 een product via de website van Biovea https://www.biovea.com/be_nl/ voor een totaalbedrag van 42,30 EUR. Het product was op voorraad en zou snel geleverd kunnen worden. Ik krijg dezelfde dag nog een email met bevestiging van bestelling en een verzendbevestiging. Toen ik op de track and trace link klikte bleek het product vanuit de VS te komen! Dit wil uiteraard zeggen dat het veel langer gaat duren om het product te ontvangen en bovendien zal de douane het product bijhouden of een betaling vragen om het product vrij te geven. Het staat op de website van BIOVEA niet duidelijk vermeld dat de producten van buiten de EU komen.Ik heb BIOVEA op 1 juli gemaild om te melden dat ik de bestelling wil annuleren omwille van bovenstaande redenen. Ik heb intussen een rappel gestuurd maar ik heb geen antwoord mogen ontvangen. Ik heb intussen via Trustpilot een review geschreven en daar hebben ze dan wel op gereageerd dat ze zo snel mogelijk contact zouden opnemen maar dat is uiteraard ook niet gebeurd: https://nl.trustpilot.com/reviews/5f0412703f06f20658d40292?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=reviewrepliedemailAlvast dank voor jullie hulp/advies. Met vriendelijke groetRukiye Ozturk
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten