Meest recente klachten

S. V.
5/02/2021

Willen kapotgemaakte raam niet vergoeden

Beste,Wij lieten een nieuwe raam, deur en garagepoort plaatsen. Een van de bestaande ramen had een kapotte sluiting. Ze gingen proberen deze sluiting te maken maar daardoor raakte het glas kapot. Dit zou geen probleem zijn de firma ging dit op hun kosten herstellen. Achteraf krijgen we een factuur wat een nieuw glas zou kosten. Tot op vandaag is het glas niet vervangen waardoor wij weigeren om het restbedrag van de factuur te betalen. Zij dreigen nu met stappen want de kosten van de venster zijn voor ons. Dit zou volgens hun opvoorhand zo met ons afgesproken zijn. Helaas is dit waar, het ging over de garantie van het werken van de sluiting. Potje breken is potje betalen. Dus wij vinden dat zij de venster op hun kosten moeten komen herstellen en dan betalen wij de testbestand van de factuur.Mvg Sabrina Verhoeven

Afgesloten
C. W.
23/11/2020

Discussie rond voordeur

Beste,In december 2019 hebben wij een offerte laten opstellen door Beva Plus voor de renovatie van onze ramen, deuren en garagepoort. Hierbij hebben we gekozen voor een voordeur die ook in de toonzaal staat.In juni werden de ramen en deuren geplaatst, de deur die op de remork stond, was niet de deur die wij besteld hadden. We hebben dit aan Beva Plus laten weten, zij vertelden ons dat ze de deur zouden plaatsen en dan later zouden vervangen door de correcte deur. Dit werd enkele dagen later bevestigd via mail. Via deze mail werd ons ook het eindfactuur gegeven en het voorstel om €1000 niet te betalen tot de correcte voordeur en twee andere zaken afgewerkt waren (vervangen van een gebarsten glas en foutief kitwerk van de garagepoort). Hierin hebben we toegestemd. Deze twee zaken werden in september vervangen, de plaatsers konden ons niet vertellen wanneer de correcte voordeur zou komen. Enkele dagen later krijgen we telefoon van Beva Plus met de mededeling dat de deur die geplaatst is, de deur is die op de offerte staat. De deur in de toonzaal is een volledige aluminium deur, wij hebben gekozen voor Plato (een mengeling van aluminium en pvc). Er werd ons echter nooit verteld dat dit een visueel verschil geeft. Beva Plus heeft zelf pas ontdekt dat er een visueel verschil is na contact met Profel, maar volgens hun redenering hadden wij de offerte maar beter moeten nakijken en moeten uitzoeken dat de deur op de offerte niet de correcte deur is. Na veel discussie hebben wij begin oktober voorgesteld dat we de achtergehouden €1000 niet meer zouden moeten betalen en dat Beva Plus een tochtweerder komt plaatsen bij de geplaatste voordeur (in de offerte staat dat er een tochweerder geplaatst zou worden, maar dit is niet gedaan). Beva Plus laat sindsdien niets meer weten.Begin november heb ik nog eens gebeld en zou onze vraag met de zaakvoerder besproken worden, maar ze laten ons weer niets weten.Aangezien het kouder begint te worden en er echt een opening onder de deur is, zouden wij graag zo snel mogelijk die tochtweerder hebben.Bij voorbaat dank.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform