Terug

Willen kapotgemaakte raam niet vergoeden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Beva Plus

05/02/2021

Beste,Wij lieten een nieuwe raam, deur en garagepoort plaatsen. Een van de bestaande ramen had een kapotte sluiting. Ze gingen proberen deze sluiting te maken maar daardoor raakte het glas kapot. Dit zou geen probleem zijn de firma ging dit op hun kosten herstellen. Achteraf krijgen we een factuur wat een nieuw glas zou kosten. Tot op vandaag is het glas niet vervangen waardoor wij weigeren om het restbedrag van de factuur te betalen. Zij dreigen nu met stappen want de kosten van de venster zijn voor ons. Dit zou volgens hun opvoorhand zo met ons afgesproken zijn. Helaas is dit waar, het ging over de garantie van het werken van de sluiting. Potje breken is potje betalen. Dus wij vinden dat zij de venster op hun kosten moeten komen herstellen en dan betalen wij de testbestand van de factuur.Mvg Sabrina Verhoeven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform