Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 23
- Aantal klachten *
- 14
- Afgesloten klachten*
- 100%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Casino betaald winst niet uit
Beste,Ik heb sedert enkele jaren een account bij casino Belgium, dit is steeds met hetzelfde rekeningnummer geweest voor uitbetaling en er werd ook van begin geld gestort voor On line te spelen met meerdere rekeningen.Tot vorige week is er nooit een probleem geweest voor mijn winst uit te betalen het gaat dan over bedragen van 500 tot 1250€, nu heb ik op 19/8 heel wat geld ingezet en uiteindelijk 5700€ gewonnen en begon casino BELGIUM op elke mogelijk manier moeilijk te doen, eerst was mijn identiteitskaart vervallen hadden ze dat document nodig en zo verder.Uiteindelijk kwam het tot het punt dat ze mijn bankkaart nodig hadden en een rekening uittreksel nadat ze al allerlei prive documenten hadden opgevraagd. Ook deze stuur ik door nadat ze een bericht stuurden dat ze deze nodig hadden maar in de toekomst er geen gebruik meer mocht gemaakt worden van rekeningen van 3 den. Ik heb dit nooit geweten dat er niet overgemaakt mocht worden van de rekening van mijn partner en heb hij ook gezegd dat ze nooit een melding in al die jaren naar mij toe gemaakt hebben. Krijg ik tot slot een laatste bericht uw account word geblokkeerd, we storten enkel de laatste 100€ die u hebt gestort naar ons toe terug en betalen de 5700€ niet uit.Ik heb heel wat verlies geleden 100x meer in al die jaren dan winst en merk dat dit opzet is omdat dit een groter bedrag is.Ik zou hun algemene voorwaarden geschonden hebben en meer uitleg krijg ik niet.Ik kan dit niet accepteren en wil mijn winst uitbetaald zien.Wat kan ik doen? Azize Naaim
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten