Terug

Casino betaald winst niet uit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. A.

Naar: BetFirst

28/09/2020

Beste,Ik heb sedert enkele jaren een account bij casino Belgium, dit is steeds met hetzelfde rekeningnummer geweest voor uitbetaling en er werd ook van begin geld gestort voor On line te spelen met meerdere rekeningen.Tot vorige week is er nooit een probleem geweest voor mijn winst uit te betalen het gaat dan over bedragen van 500 tot 1250€, nu heb ik op 19/8 heel wat geld ingezet en uiteindelijk 5700€ gewonnen en begon casino BELGIUM op elke mogelijk manier moeilijk te doen, eerst was mijn identiteitskaart vervallen hadden ze dat document nodig en zo verder.Uiteindelijk kwam het tot het punt dat ze mijn bankkaart nodig hadden en een rekening uittreksel nadat ze al allerlei prive documenten hadden opgevraagd. Ook deze stuur ik door nadat ze een bericht stuurden dat ze deze nodig hadden maar in de toekomst er geen gebruik meer mocht gemaakt worden van rekeningen van 3 den. Ik heb dit nooit geweten dat er niet overgemaakt mocht worden van de rekening van mijn partner en heb hij ook gezegd dat ze nooit een melding in al die jaren naar mij toe gemaakt hebben. Krijg ik tot slot een laatste bericht uw account word geblokkeerd, we storten enkel de laatste 100€ die u hebt gestort naar ons toe terug en betalen de 5700€ niet uit.Ik heb heel wat verlies geleden 100x meer in al die jaren dan winst en merk dat dit opzet is omdat dit een groter bedrag is.Ik zou hun algemene voorwaarden geschonden hebben en meer uitleg krijg ik niet.Ik kan dit niet accepteren en wil mijn winst uitbetaald zien.Wat kan ik doen? Azize Naaim

Berichten (4)

BetFirst

Naar: N. A.

08/10/2020

- Typ uw reactie boven deze regel - 111892 - HERINNERING - Klacht: Casino betaald winst niet uit - (CPTBE01054155-56)----------------------------------------------Helpdesk, 8 okt. 2020 19:56 CESTBeste,Wij bevestigen u dat uw verzoek behandeld wordt door onze diensten.Het is op dit moment niet duidelijk om u een wachttijd te geven maar wij verzekeren dat wij u zo snel mogelijk weer contacteren.Wij bedanken u nogmaals voor uw begrip en uw geduld. Wij zien er op toe dat dit zo snel mogelijk behandeld wordt.Met vriendelijke groeten,Luis----------------------------------------------Klachtenbox, 8 okt. 2020 19:47 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Casinobelgium.be.[93WZKO-63GD] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Casinobelgium.be.[93WZKO-63GD]

N. A.

Naar: BetFirst

08/10/2020

Beste casino Belgium ik hoop dat mijn klacht ernstig genomen word, en hier snel een oplossing voor komt. En jullie vooral rechtvaardig en correct handelen.Kansspelencommisie is ondertussen ook reeds ingeschakeld, en er is ondertussen ook reeds aan het licht gekomen dat casino Belgium zich ook niet houd aan de privacy wet van de gebruiker. Ook hiervoor wens ik indien er niet correct gehandeld word en de winst dat ik behaalde niet uitbetaald word hogere stappen mee gaan ondernemen.

BetFirst

Naar: N. A.

08/10/2020

- Typ uw reactie boven deze regel - 111896 - Klacht - Casino betaald winst niet uit - (CPTBE01054155-56)----------------------------------------------Yvann, 8 okt. 2020 21:24 CESTBeste,Wij hebben uw bericht ontvangen en danken u dat u met onze diensten contact hebt opgenomen.Uw vraag wordt behandeld en we zullen niet nalaten zo spoedig mogelijk bij u terug te komen.Bedankt voor uw geduld.Met vriendelijke groeten,Yvann----------------------------------------------Klachtenbox, 8 okt. 2020 21:15 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Casinobelgium.be.[PMKGP0-2WQV] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Casinobelgium.be.[PMKGP0-2WQV]

N. A.

Naar: BetFirst

25/10/2020

Klacht nog steeds niet behandeld. Casino BELGIUM nog steeds nalatig uitbetalen winst van 5700€ tov verlies van 7000€


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform