Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
terugbetaling vai Ordernummer BVB163300611/bestelling 20163083 gebeurt niet
Een geannuleerd bestelling 20163083 wordt niet terugbetaaldHistorie:25/11/2016 bestelling geplaatst via beslist.be (Ordernummer BVB163300611) dat de bestelling naar soundsandvisions stuur28/11/2016 bevestiging bestelling door soundsandvisions.nl (bestelling 20163083)01/12/2016 soundsandvisions.nl kan niet tijdig leveren en stel een annulatie voor of wachten01/12/2016 vraag voor annulatie04/12/2016 bevestiging van soundsandvisions.nl dat het geannuleerd is en dat ze zullen terugbetalen10/12/2016 vraag soundsandvisions.nl waarom het zo lang duurt13/12/2016 mail verstuurd naar beslist.nl volgens de procedure van https://www.beslist.be/info/over_winkelwagen.html Hoe maak je gebruik van beslist.nl zekerheid? stap 1 Je hebt (minimaal 2x) jouw klacht onder de aandacht gebracht van de webshop. stap 2 Neem contact op met onze klantenservice (klantenservice@beslist.nl) en vermeld klacht en het bestelnummer. stap 3 Beslist.nl gaat de webshop wijzen op deze klacht en en neemt eventuele maatregelen. stap 4 Het probleem is voldoende opgelost door de webshop. Zo niet dan ontvang je het aankoopbedrag terug. geen bevestiging van beslist.nl16/12/2016 soundsandvisions.nl antwoord dat ze het dossier opnieuw openmaken en zullen zien of ze alsnog moeten terugbetalen17/12/2016 vraag wanneer het zal gebeuren, geen antwork20/12/2016 bel naar Tel. +31615678070 maar nummer is niet goed20/12/2016 bel naar 0900 - 12 344, maar werkt niet omdat het een betalend nummer is20/12/2016 klacht ingediend via testaankoop20/12/2016 tweede mail naar beslist.nl, nu een antwoord dat ze soundsandvisions zullen contacterenDaardoor ben ik 2volledig terugbetaling van 259,45 euro kwijt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten