Meest recente klachten

A. R.
13/03/2022

toestel niet te herstellen => voucher maar geen gepast alternatief

geachte Om een lang verhaal kort te maken:ik kocht die xiaomi poco m3 maar het toestel maakte geen verbinding met een pc. Na veel sukkelen en foto's te hebben verloren via een sd, werd het toestel eindelijk aanvaard ter reparatie.Het toestel bleek niet te werken zoals het hoort, dus ik krijg het niet terug, maar krijg een voucher. Ik belde dat ik niet akkoord was en kreeg 10 € extra maar1) telefoontje naar nederlands kost veel2) ik heb de maand ervoor een gsm besteld voor mijn vader, dus nu kan ik er geen meer bij kopen, de voucher is beperkt in duur en dus eveneens nutteloos3) door die slechte ervaring heb ik voor mijn vader een toestel besteld op basis van mijn ervaring met xiaomi, dat duurder was, ook bij belsimpel 4) ik bestelde in lokale winkels accessoires voor die gsm ter waarde van een goeie 25 € (hoesjes en hard case voor glasbescherming).5) de toestellen die u nu aanbiedt op uw website zijn plots veel duurder: ik zou vb dezelfde als die va mijn vader kunnen kopen, maar die is plots 70 € duurder???Dit alles maakt dat ik bij een andere winkel ook een gsm bestelde, ervan uitgaan dat ik mijn geld ging terug krijgen, en geen voucher. Naar die winkel kan ik het dus ook niet meer retour sturenOp basis van dit alles vraag ik u om ofwel mijn 'kapot' toestel terug te sturen in werkende staat ofwel mij het toestel volledig terug te betalen.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform