Terug

toestel niet te herstellen => voucher maar geen gepast alternatief

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: belsimpel.be

13/03/2022

geachte Om een lang verhaal kort te maken:ik kocht die xiaomi poco m3 maar het toestel maakte geen verbinding met een pc. Na veel sukkelen en foto's te hebben verloren via een sd, werd het toestel eindelijk aanvaard ter reparatie.Het toestel bleek niet te werken zoals het hoort, dus ik krijg het niet terug, maar krijg een voucher. Ik belde dat ik niet akkoord was en kreeg 10 € extra maar1) telefoontje naar nederlands kost veel2) ik heb de maand ervoor een gsm besteld voor mijn vader, dus nu kan ik er geen meer bij kopen, de voucher is beperkt in duur en dus eveneens nutteloos3) door die slechte ervaring heb ik voor mijn vader een toestel besteld op basis van mijn ervaring met xiaomi, dat duurder was, ook bij belsimpel 4) ik bestelde in lokale winkels accessoires voor die gsm ter waarde van een goeie 25 € (hoesjes en hard case voor glasbescherming).5) de toestellen die u nu aanbiedt op uw website zijn plots veel duurder: ik zou vb dezelfde als die va mijn vader kunnen kopen, maar die is plots 70 € duurder???Dit alles maakt dat ik bij een andere winkel ook een gsm bestelde, ervan uitgaan dat ik mijn geld ging terug krijgen, en geen voucher. Naar die winkel kan ik het dus ook niet meer retour sturenOp basis van dit alles vraag ik u om ofwel mijn 'kapot' toestel terug te sturen in werkende staat ofwel mij het toestel volledig terug te betalen.

Berichten (1)

belsimpel.be

Naar: A. R.

13/03/2022

Beste klant,Bedankt voor je e-mail! We streven ernaar om je bericht binnen 24 uur te beantwoorden. Je krijgt hoe dan ook antwoord van ons.Veel vragen worden ook beantwoord op onze website. Via de links hieronder vind je vaak direct een antwoord op je vraag:Heb je bestanden ingestuurd voor je abonnementsaanvraag?Deze kun je gemakkelijk zelf uploaden via je account. Zo kunnen we je aanvraag het snelste verwerken.De status van je bestelling weten?Je vindt de meest actuele informatie over je bestelling altijd op je account.Vragen over je garantie of een reparatie?De garantievoorwaarden en reparatieprocessen staan hier uitgelegd.Andere vragen? Klik hieronder op het relevante onderwerp!LevertijdBestellenVerzendingAbonnementenVerlengen and OverstappenOver je telefoonStaat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Geen zorgen, je krijgt altijd een reactie van ons.Met vriendelijke groet,Team KlantenserviceBelsimpel - Onderdeel van de Gomibo GroupDear customer,Thanks for contacting us! We’ll do our best to reply to your email within 24 hours. You'll always hear from us, no matter what.You can find the answer to many different questions on our website. You can often find an answer to your question right away via the links below:Did you send us documents for your contract application?You can easily upload these yourself through your account. This way, we can process your request as quickly as possible.Want to know the status of your order?You can find the latest info about your order on your account.Questions about your warranty or a repair?You can find an explanation about the warranty terms and repair processes here.Other questions? Please check out these links for more info!Delivery timesPlacing an orderShippingContractsUpgrading and switching providersAbout your phoneCan’t find the answer to your question? Don't worry, you'll always hear from us.Yours sincerely,Team Customer ServicePart of the Belsimpel MethodTM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform