Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen reservatie mogelijk voor abonnees
Beste, ik heb al enkele malen voorgehad dat bij bellewaerde aquapark geen reservatie mogelijk is voor abonnees op een drukke dag.Ik kan tickets boeken om te betalen op vandaag 21/07.Echter als ik wil reserveren met een abonnement zijn er geen plaatsen meer beschikbaar.Ik heb hier eveneens een filmpje van gemaakt als bewijs.Ik begrijp dat er meer winst gemaakt wordt met aparte tickets. Maar de mensen die eveneens betaald hebben voor een abonnement kunnen hier dan niet van genieten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten