Terug

Geen reservatie mogelijk voor abonnees

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. T.

Naar: Bellewaerd

09/08/2023

Beste, ik heb al enkele malen voorgehad dat bij bellewaerde aquapark geen reservatie mogelijk is voor abonnees op een drukke dag.Ik kan tickets boeken om te betalen op vandaag 21/07.Echter als ik wil reserveren met een abonnement zijn er geen plaatsen meer beschikbaar.Ik heb hier eveneens een filmpje van gemaakt als bewijs.Ik begrijp dat er meer winst gemaakt wordt met aparte tickets. Maar de mensen die eveneens betaald hebben voor een abonnement kunnen hier dan niet van genieten.

Berichten (4)

Bellewaerd

Naar: T. T.

08/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Bellewaerd

Naar: T. T.

08/08/2023

Meneer TerrieWij begrijpen dat het voor u vervelend kan zijn dat u met uw abonnement niet meer kan reserveren terwijl er nog plaatsen beschikbaar zijn voor tickethouders.Wij werken namelijk met veel verschillende verkoopkanalen omdat wij ook wensen dat iedereen een bezoek kan brengen aan Bellewaerde Aquapark.Het wordt altijd sterk aangeraden om tijdig een tijdslot te reserveren.Het valt ons wel op dat mensen met een abonnement enkele dagen op voorhand hun reservatie maken en dat bezoekers die tickets willen aankopen dit veelal de dag zelf nog doen.Dit verklaart waarom er soms wel nog tickets beschikbaar zijn en er geen plaats meer is voor abonnementen.Deze zomer is het nog niet voorgevallen dat er 2 dagen op voorhand reeds geen plaats meer was voor zowel abonnees als voor tickets.Ook waren er al verschillende dagen dat het net omgekeerd was, geen tickets meer maar wel plaats voor abonnees.Als u de dag zelf nog wil reserveren is de kans uiteraard groot dat we al volzet zullen zijn en dit zeker tijdens de drukste periodes in juli en augustus.Helaas merken we ook op dat er heel wat abonnees zijn die een reservatie maken en dan toch niet komen opdagen. Dit beperkt dan de kansen voor de mensen die wel willen komen.Er valt te overwegen om dit misbruik in de toekomst aan te pakken.Verwijzend naar ons reglement ivm abonnementen kan u het volgende terugvinden1.4 In geval van enorme drukte in het park en/of indien de maximumcapaciteit wordt bereikt, geeft het abonnement niet altijd garantie op toegang tot het park. Als het park volzet is bij aankomst, kan de toegang worden geweigerd. In dit geval heeft de abonnementhouder geen recht op een compensatie of terugbetaling.Voor verdere vragen kan u terecht bij onze Klantendienst op het nummer 057/46 86 86 of voor Bellewaerde Aquapark op het emailadres:info.aquapark@bellewaerde.beMet vriendelijke groetenBenoit BecaertOperational manager AquaparkBellewaerdeMeenseweg 497BE - 8902 IeperTel:+32 (0) 57 46 86 86bellewaerde.be/aquaparkbellewaerde.beark

T. T.

Naar: Bellewaerd

08/08/2023

Beste,Ik begrijp jullie situatie dat abonnees reserveren en dan niet komen opdagen. Maar volgens mij is dit zelf in de hand gewerkt door abonnees te weigeren de dag zelf.Ik kan begrijpen dat sommige abonnees dus ieder weekend reserveren en dan wel zien als ze hun reservering kunnen nakomen of niet.Voor mij is dit persoonlijk tegen mijn principes. Ik kreeg de tip om enkele dagen voordien te reserveren, als dit dan niet lukt (weersomstandigheden, dutjes kinderen, onverwachtse andere plannen,...) dan neem ik ook weeral een plaats in van iemand anders.Sowieso vind ik het niet kunnen dat abonnees geen plaats krijgen en kaartjeskopers dan terug wel.Hopelijk wordt er nog wat gewerkt aan het systeem zodat jullie zo'n situaties kunnen vermijden.Voor de rest ben ik altijd tevreden over beide parken, netheid en klantvriendelijkheid is altijd topMvg

T. T.

Naar: Bellewaerd

09/08/2023

Beste,Ik begrijp jullie situatie dat abonnees reserveren en dan niet komen opdagen. Maar volgens mij is dit zelf in de hand gewerkt door abonnees te weigeren de dag zelf.Ik kan begrijpen dat sommige abonnees dus ieder weekend reserveren en dan wel zien als ze hun reservering kunnen nakomen of niet.Voor mij is dit persoonlijk tegen mijn principes. Ik kreeg de tip om enkele dagen voordien te reserveren, als dit dan niet lukt (weersomstandigheden, dutjes kinderen, onverwachtse andere plannen,...) dan neem ik ook weeral een plaats in van iemand anders.Sowieso vind ik het niet kunnen dat abonnees geen plaats krijgen en kaartjeskopers dan terug wel.Hopelijk wordt er nog wat gewerkt aan het systeem zodat jullie zo'n situaties kunnen vermijden.Voor de rest ben ik altijd tevreden over beide parken, netheid en klantvriendelijkheid is altijd topMvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform