Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
levering
Beste ik heb op 27 september een Gleame apparaat aangekocht. VANDAAG KOPEN ,MORGEN IN HUIS tot mijn spijt ondervind ik dat dit niet klopt! Tot op heden heb ik niets hulp van jullie is er amper,toen ik mailde kreeg ik een antwoord dat u al mails beantwoord had wat niet klopt. U plaatst geen accurate levertijd op uw FB reclame. Ik heb jullie al meermaals om uitleg gevraagd wat niet gebeurd ik heb mijn track die niet vooruitgaat en daar sta ik dan!! Dit is wat mij betreft geen correcte manier om met klanten om te gaan.Ik wil weten waar mijn item zich bevindt het heeft lang in China geparkeerd gestaan ook iets wat niet vermeld stond.Ik hoop dat er een EU markering op het apparaat staat,de wetgeving van Europa voor de veiligheid, ik voel me als klant ontgoocheld in de gang van zaken, het item kost 59€95 ,graag weet ik waar mijn Gleame apparaat is momenteel en wanneer het arriveerd, de tijdstippen die u vermeld zijn.uit de lucht gegrepen. Debacker /Ameel
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten