Terug

levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. D.

Naar: Belladio Gleame

08/10/2024

Beste ik heb op 27 september een Gleame apparaat aangekocht. VANDAAG KOPEN ,MORGEN IN HUIS tot mijn spijt ondervind ik dat dit niet klopt! Tot op heden heb ik niets hulp van jullie is er amper,toen ik mailde kreeg ik een antwoord dat u al mails beantwoord had wat niet klopt. U plaatst geen accurate levertijd op uw FB reclame. Ik heb jullie al meermaals om uitleg gevraagd wat niet gebeurd ik heb mijn track die niet vooruitgaat en daar sta ik dan!! Dit is wat mij betreft geen correcte manier om met klanten om te gaan.Ik wil weten waar mijn item zich bevindt het heeft lang in China geparkeerd gestaan ook iets wat niet vermeld stond.Ik hoop dat er een EU markering op het apparaat staat,de wetgeving van Europa voor de veiligheid, ik voel me als klant ontgoocheld in de gang van zaken, het item kost 59€95 ,graag weet ik waar mijn Gleame apparaat is momenteel en wanneer het arriveerd, de tijdstippen die u vermeld zijn.uit de lucht gegrepen. Debacker /Ameel

Berichten (1)

J. D.

Naar: Belladio Gleame

11/10/2024

Beste, deze morgen keek ik waar mijn item zich bevindt : Woensdag 9 oktober ,2024 om 01:56:09 Lokale tijd AANGEKOMEN OP DE INTERNATIONALE LUCHTHAVEN VAN HERKOMST CN Wanneer krijg ik dit ?Vandaag zijn we 11/10/2024 ik wacht reeds van 27 september met heel andere beloftes en het is nog niet in zicht .......... Graag een respons , kunnen jullie niet op tijd leveren dan wens een tegemoetkoming of u annuleert de aankoop. nr 2431 Met een beleefde groet Fam Debacker/Ameel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform