Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
te veel extra moeten betalen
Beste,Ik kreeg een offerte van 2270 euro.Bij plaatsing bleek dat er in de plaats van 20 meter kabel, 40 meter kabel nodig was. Uiteindelijk moest ik 3025 euro betalen.782 euro meer. ik kan mij moeilijk inbeelden dat 20 meter kabel 782 euro kost. Geen extra uren, heb sms verkeer om dit te bewijzen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten