Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
uitstel levering barrelsauna
Beste, Barrelsauna.nu Op 7 Juni ben ik ingegaan op een offerte van jullie voor een volledig uitgeruste barrelsaunavoor de prijs van 4421,32 euro zonder BTW . Deze factuur heb ik de volgende dag 8 Juni 2023 reeds voldaan Op jullie website en jullie bevestigingsmail was sprake van levering termijn van 6 a 7 weken .Op 19 juni bevestigde u in een mail dat de betaling was ontvangen, en ons order was opgenomen in de productieplanning.Op 23 augustus hadden wij na herhaaldelijk telefonisch contact en steeds weer nieuwe leveringstermijnen u nogmaals een mail gezonden , waar u niet op hebt gereageerd.na nog enkele mails kregen wij op 28 augustus van jullie een mail terug, daarin werd beloofd dat de sauna eind september klaar zou zijn voor vervoer.Ook deze datum passeerde zonder levering En nu werd na vele malen te telefoneren een nieuwe datum in het vooruitzicht gesteld.Hij zou in productie gaan eind November. Dus levering ergens voor de feestdagen waarschijnlijk .Sta mij toe daar niet veel geloof meer aan te hechten,Daarom , wens ik de bestelling nietig te verklaren en eis ik een onmiddellijke terugbetaling .
Herstelling
Beste, Vorig jaar kocht ik een Hottub bij de firma Barrelsauna.De aankoop en levering liep zeer vlot.Helaas na 10 maanden stelde ik een defect vast aan een pomp van de Hottub waardoor de bubbels het niet meer doen!Na telefonisch contact en mail en foto's die ik toestuurde van een slang die losgekomen is en defect zou een nieuwe slang en koppelstuk toegestuurd worden om deze met de nodige uitleg te vervangen!Ik ben nu al twee maanden aan het bellen en mailen en als ik antwoord krijg wat niet altijd het geval is krijg ik beloftes dat het in orde komt en opgestuurd wordt.Ik begrijp dat het druk kan zijn, maar met loze beloftes van we bellen U terug en we sturen het op ben ik niks, want dit gebeurd niet.Ik vraag dan ook uitdrukkelijk nog eens voor een spoedige herstelling nu van de Hottub die nog geen jaar oud is en onder volledige garantie valt.Alvast bedankt om het nu spoedig in orde te brengen.Neyrinck Christoph
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten