Terug

uitstel levering barrelsauna

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Barrelsaunas.be

03/10/2023

Beste, Barrelsauna.nu Op 7 Juni ben ik ingegaan op een offerte van jullie voor een volledig uitgeruste barrelsaunavoor de prijs van 4421,32 euro zonder BTW . Deze factuur heb ik de volgende dag 8 Juni 2023 reeds voldaan Op jullie website en jullie bevestigingsmail was sprake van levering termijn van 6 a 7 weken .Op 19 juni bevestigde u in een mail dat de betaling was ontvangen, en ons order was opgenomen in de productieplanning.Op 23 augustus hadden wij na herhaaldelijk telefonisch contact en steeds weer nieuwe leveringstermijnen u nogmaals een mail gezonden , waar u niet op hebt gereageerd.na nog enkele mails kregen wij op 28 augustus van jullie een mail terug, daarin werd beloofd dat de sauna eind september klaar zou zijn voor vervoer.Ook deze datum passeerde zonder levering En nu werd na vele malen te telefoneren een nieuwe datum in het vooruitzicht gesteld.Hij zou in productie gaan eind November. Dus levering ergens voor de feestdagen waarschijnlijk .Sta mij toe daar niet veel geloof meer aan te hechten,Daarom , wens ik de bestelling nietig te verklaren en eis ik een onmiddellijke terugbetaling .

Berichten (4)

Barrelsaunas.be

Naar: N. V.

03/10/2023

Beste,We hebben inderdaad wat vertraging opgelopen, maar niet zoveel dat er eindnovember pas geproduceerd gaat worden, dat moet een vergissing zijnverwacht ik.Wat ik kan zien is dat deze eind oktober geproduceerd zal worden voorlevering 1ste week november.Dat is inderdaad nog wel een vertraging van een aantal weken, maarbelangrijk daarbij is wel dat wij altijd uitgaan van werkweken. Daarbijdienen de verlof weken niet te worden meegeteld.Het staat u inderdaad vrij om te annuleren, we willen u wel vragen daarvoorhet herroepingsformulier te gebruiken wat te downloaden is op onze site opde info-faq pagina.Zodra we het formulier hebben ontvangen zal er een creditnota wordenopgemaakt en wordt de order uit de productieplanning gehaald. Vervolgenszal het aankoopbedrag worden terug betaald.Vriendelijke groet,Best RegardsDennis FrijtersBarrelsauna.nu* Fabriek and Showroom Filipsweistraat 7, 4181 CH Waardenburg TheNetherlands (+31 (0)858769213 8 info@barrelsauna.nu www.barrelsauna.nu Op di 3 okt 2023 om 17:22 schreef

N. V.

Naar: Barrelsaunas.be

04/10/2023

Beste Mr. Frijters,Ik denk dat wat vertraging een understatement is .Naar ik heb gezien in verschillende recensies ben ik lang niet de enigeklant die maar op zijn bestelling blijft wachten .U zegt nu terug, naar wat ik kan zien een oktober levering begin novemberIk had graag van u een exacte datum gekregen , waar u zich ook aan kunt houden.Want een klein beetje communicatie van wat juist het probleem is , zou al veel kunnen oplossenhebt u bepaalde houtsoorten niet ?hebt u helemaal geen hout ?hebt u geen kachels ? Ik wil gerust meedenken aan een oplossing Andere houtsoort andere kachel , zonder kachelIk had dan ook graag langs gekomen in uw atelier volgende week donderdag of vrijdaglaat mij maar weten wanneer het u best uitkomt.Beste meneer Frijters ,ik heb ook een zaak te runnen ik moet mijn klanten ook correct kunnen informeren want zoals het nu gaat is het een grote soep aan het worden.Ik hoop dat u constructief wil meewerken aan een oplossing

Barrelsaunas.be

Naar: N. V.

04/10/2023

Geachte heer Verhelle,Het is geen kwestie van geen hout of andere grondstoffen, maar eenchronisch te kort aan handen!!Waar we normaal met 6-8 mensen in de productie liepen, zijn er nu nog 2.Zet daar de volle orderportefeuille tegenover en de verklaring voor devertraging is een feit.In de periode dat dat uw bestelling werd geplaatst, speelde dat geheelniet, maar door de gigantische tekorten op de arbeidsmarkt in Nederlandzijn medewerkers, die doorgaans al jaren bij ons werkte, toch gevoeliggebleken voor die euro die ze meer kunnen verdienen elders.Een bekend fenomeen in tijden van krapte.Daar hadden onze klanten eigenlijk niets van mogen merken, en hadden we datop de achtergrond moeten oplossen, echter is dat niet gelukt.Inmiddels zijn we wel zo ver dat vanaf 3e week oktober er een nieuweproductie lijn kan worden geopend elders die een deel van de modellen kangaan produceren zodat er wat ontlasting komt voor de luxere modellen zoalsu heeft aangekocht.U vraagt een definitieve datum van levering, echter meer specifiek als watik eerder heb aangegeven kan ik helaas niet omdat we ook te maken hebbenmet een transporteur die zijn eigen planning doet.Dus wanneer ik aangeef dat het laatste week oktober gereed is, dan is dateen zekerheid.Het wordt troebel wanneer we dan meegeven aan de transporteur voor leveringdaar we dan afhankelijk zijn van hun planning en routes.Vandaar mijn antwoord 1ste week november.Stel voor dat we eerst gaan zorgen dat hij zo spoedig als mogelijk gereedstaat en dan kunnen we altijd nog gaan kijken hoe we de levering gaanaanvliegen.Vriendelijke groet,Best RegardsDennis FrijtersBarrelsauna.nu* Fabriek and Showroom Filipsweistraat 7, 4181 CH Waardenburg TheNetherlands (+31 (0)858769213 8 info@barrelsauna.nu www.barrelsauna.nu Op wo 4 okt 2023 om 15:07 schreef

N. V.

Naar: Barrelsaunas.be

09/10/2023

Beste Mr Frijters,Bedankt voor uw antwoordMaar dit is iets wat u in Juni had moeten meldenof toch zeker in Augustus toen hij eigenlijk moest geleverd worden levering begin november , als alles meezit wat ik ten zeerste betwijfel is voor mij te laat Dus zal ik maar ingaan op uw voorstel om ons geld terug te storten En de bestelling te annuleren Ik heb zelf bij mijn bestelling het volledige bedrag gestort Zijnde 4421,32 euro.2 dagen later stond dit reeds op uw rekening .Ik vertrouw er dan ook op dat dit door u even snel zal worden geregeld .Mvg,Verhelle Nico


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform