Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Stop met geld van onze rekening te halen wij zijn geen klant meer !
Acerta jullie zijn ‘BOEVEN’ STOPPEN 🛑 met geld 💴 van onze rekening te trekken, wij hebben de terminal lang terug gestuurd. Ik leg overal waar ik kan klacht neer tegen jullie wanpraktijken. Stelletje schooiers, stoppen met te factureren aan ons wij zijn geen klant meer bij jullie, stelletje dieven ! GEERTS Op do 5 sep. 2024 om 17:02 schreef No Reply Axepta BNP Paribas Benelux [noreply@axepta.be] Beste klant, Gelieve in bijlage uw factuur terug te vinden. Mocht u vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren via support@axepta.be of telefonisch op onderstaand telefoonnummer. Met vriendelijke groeten, Accounts Receivable - Axepta BNP Paribas Helpdesk : +32 (0)2 828 06 06 Axepta BNP Paribas Benelux nv | Warandeberg 3, B-1000 Brussel, België Logistic Center : Waterloo Office Park - Drève Richelle 161 N – B-1410 Waterloo, België Axepta Logo
NIET WERKENDE BETAAL TERMINAL
Van: Mil De Herdt [mil.de-herdt@skynet.be]Datum: 9 juli 2022 om 11:09:40 CESTAan: Chaïma Saaïd [Chaima.Saaid@axepta.be]Onderwerp: Welkom bij myPortal?Chaima,Ter info.Heeeel teleurgesteld in de service van Axepta.Toestel ontvangen maar werkt niet.Reeds 4 maal getelefoneerd naar de gegeven nrs.Steeds werden wij afgescheept met het verhaal dat men ging nakijken en terugbellen.Wij werden nooit terug gecontacteerd.Betalingen worden steeds afgebroken hetgeen heel vervelend is voor de klanten en ons inkomsten verlies toebrengt.Indien problemen niet zo snel mogelijk opgelost worden zien wij ons genoodzaakt het bestaande contract op te zeggen, desnoods langst gerechterlijke weg.Wilt u zo vriendelijk zijn de betrokken dienst in te lichten daar wij niet meer weten wieons kan helpen.Sorry dat ik deze vraag aan u moet richten maar u bent momenteel mijn enige gekendeaanspreekpunt.Met dank bij voorbaatInmiddels nog drie maal vruchteloos getelefoneerd met support.De personen die de support bemannen wisten mij te vertellen dat zij hoegenaamd geen technische kennis bezitten en enkel noteren en doorgeven. We zijn een week verder en nogsteeds hebben wij geen enkele hulp ontvangen.Resteren ons twee mogelijkheden, ofwel worden wij geholpen of we retourneren de terminal.Graag dringende aktie.
Bankcontact inkomsten komen niet op mijn rekening
BesteSinds 23/3/2022 verschijnen betalingen via Bankcontact aan mijn firma ( Sansuk BVBA) niet meer op mijn rekening.Op 4/4 mail gestuurd om te vragen wat er gaande is. Antwoord gekregen Ticket aangemaakt 00015197 , we behandelen jouw aanvraag zo snel mogelijk.Vandaag, 10 dagen later, nog steeds geen uitleg gekregen. Daar betalingen via bankcontact het merendeel van onze inkomsten omvat gaan we zo financieel in de problemen raken. Mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten