Terug

Bankcontact inkomsten komen niet op mijn rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. K.

Naar: Axepta

14/04/2022

BesteSinds 23/3/2022 verschijnen betalingen via Bankcontact aan mijn firma ( Sansuk BVBA) niet meer op mijn rekening.Op 4/4 mail gestuurd om te vragen wat er gaande is. Antwoord gekregen Ticket aangemaakt 00015197 , we behandelen jouw aanvraag zo snel mogelijk.Vandaag, 10 dagen later, nog steeds geen uitleg gekregen. Daar betalingen via bankcontact het merendeel van onze inkomsten omvat gaan we zo financieel in de problemen raken. Mvg

Berichten (3)

Axepta

Naar: P. K.

25/04/2022

DATA NOT AVAILABLE

P. K.

Naar: Axepta

25/04/2022

Er is wel een antwoord geweest op 1/4/2022 , zie copie in bijlage. ( Ik kan daar nog aan toevoegen dat het een transaktie betrof aan een zelfstandige die legaal nachtarbeid mag verrichten )Als dit antwoord niet voldoende was, gelieve me dan te laten weten wat U nog meer wilt. U blokkeert nu al meer dan een maand mijn betalingen. Wilt U daar onmiddellijk mee ophouden ? Dank U

Axepta

Naar: P. K.

03/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform