Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

creativiteit van Avis om klanten te bedriegen

Gerard Braas Oude Waversebaan 41 3040 Huldenberg GSM: +32 488326888 e-mail: cgb.invest@interia.pl Aan Testaankoop Betreft: creativiteit van Avis om klanten te bedriegen Mijn claim is verschillende keren naar de klantenservice van AVIS gestuurd (e-mails: customerservice.belux@bsc.avis-europe.com en shaun.sempels@abg.com), maar AVIS weigerde mijn claim en de rechtvaardigingen ervan in overweging te nemen Het probleem is dat AVIS extra tankkosten in rekening brengt op basis van advertenties die vertellen dat ze een geïnstalleerde bewaking van het brandstofniveau hebben. Volgens mij is zo'n systeem niet beschikbaar en AVIS weigert uit te leggen hoe het werkt. Bovendien weigert AVIS te bevestigen dat er is getankt voor de hoeveelheid brandstof die volgens hen ontbrak. Wat denk je dat ik moet doen? Kunt u helpen? Hoe en tegen welke prijs? Hoogachtend

In behandeling

betwisting afrekening na huur auto

Hierboven is geen rekening nummer maar het contract nummer .De offerte die ze maken is 1,854 Euro . Deze offerte bevat kinderstoeltje , pechhulp en extra bestuurder . Ik breng de auto op tijd terug , zonder schade en in propere staat . Finale afrekening moet ik 2,024 Euro betalen Dat is 170 Euro verschil. Ik had 1752 betaald bij het onderteken van het contract via mijn master card . Kreeg de finale factuur en heb een mail gestuurd dat ik niet akkoord was om 2024 te betalen , wil om 1,854 Euro te betalen . Na enkele weken krijg ik antwoord dat het bijkomend bedrag is omwille van de kinderstoeltjes , te laat binnenbrengen van de auto en kosten van cleaning . Auto op 3/9/2024 op tijd binnen gebracht . Kinderstoeltjes terug en auto proper terug . Maar op 3/9 de dag zelf haalt Avis al 272,64 Euro van mijn rekening . Dit vind ik niet kunnen . De offerte was 1,854 Euro ik heb alles correct gedaan en nu word het ineens 2,024 Euro totale kost . Wat kunnen we doen om dit recht te zetten De offerte heb ik hier , kan je het adres geven waar ik het naartoe kan sturen

Afgesloten

Klacht over terugbetaling – dossiernummer E389756220

Geachte heer/mevrouw, Ik wil graag een klacht indienen tegen het verhuurbedrijf Avis vanwege een langdurige en onbehandelde kwestie omtrent de terugbetaling van een bedrag dat meer dan een jaar geleden van mijn kredietkaart is afgeschreven. Het betreft dossiernummer [E389756220]. Ondanks herhaaldelijke pogingen om contact op te nemen met het bedrijf en het verkrijgen van toezeggingen dat het dossier zou worden opgelost, blijft de terugbetaling uit. Iedere keer ontvang ik dezelfde reactie, waarbij mijn klacht opnieuw wordt geregistreerd onder een nieuw dossiernummer zonder verdere actie. Deze situatie duurt nu al meer dan een jaar en het gebrek aan communicatie en voortgang is onaanvaardbaar. Ik verzoek Test Aankoop om mij bij te staan in deze kwestie, aangezien al mijn eigen pogingen tot op heden vruchteloos zijn gebleken. Alle relevante documentatie kan op verzoek worden verstrekt. Ik hoor graag welke stappen ik verder kan ondernemen. Met vriendelijke groeten,

Afgesloten

Avis trekt 300 EUR aan REEDS BETAALDE boetes af van onze rekening

Geachte mevrouw/heer, Vandaag, 31/08/2024 ontvingen we van onze bank een melding dat er driemaal 100.35 EUR (301.5 EUR) afgetrokken is van onze kredietkaart door Avis. Om één van deze bedragen hadden we eerder contact met Avis, o.a. op 16 juli, tot betaling van het bedrag van 100.35 euro, met referentienummer E548742062. Deze vordering betwist ik in zijn geheel. De kosten zijn gerelateerd aan boetes die we opgelopen hebben in december 2024 in Gent met jullie huurautp. Eind juni hebben we die volledig terugbetaald (plus jullie administratieve kost). Ondanks deze betalingen kregen we nog reminders, met een "final reminder" op 16 juli. Hierop antwoordden we ook met bewijs van betaling en de vraag wat voor informatie we nog meer konden sturen. Deze betaling gebeurde met onze Zweedse rekening, waar we momenteel woonachtig zijn. Ondanks een automatisch gegeneerdere bevestigingmail van Avis kreeg ik nooit hier antwoord op. (Referentienummer voor dit gesprek was A1122574). Nu besluit Avis gewoon geld van onze rekening te nemen, zonder ooit te antwoorden op mijn vraag of er meer informatie nodig is. Dit is volledig onprofessioneel, zeker aangezien er nooit een poging gedaan werd contact met ons op te nemen na onze laatste mail. In bijlage vindt u screenshots van de som die recent bij ons wordt afgetrokken. Tevens vindt u betalingbewijs naar de rekening die vermeld wordt in het bestand "Avis faktuur". Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt en u het verkeerd afgerekende bedrag van 301.5 EUR op 31/08/2024 terug zult storten. Met vriendelijke groet, S.H. & E.P.

Opgelost

opgelicht door Avis autoverhuur

hebben 3 maand geleden een geval meegemaakt van pure oplichterij. We huren via "Rentalcars" in Panama airpot een Toyota Fortuner 4x4 met full insurance voor 667€ (een 4x4 wagen is absoluut een voorwaarde om naar het San Blas gebied te MOGEN rijden in Panama). Bij het Avis verhuurkantoor hadden ze blijkbaar geen 4x4 !!!... maar de dame aan de balie garandeert ons dat we met hun alternatief een Kia Sorento SUV ook zonder problemen naar San Blas mogen rijden. We rijden 2.5uur naar San Blas maar mogen niet binnen. We rijden 2.5u terug om de wagen terug in te leveren om dan bij een ander kantoor een echte 4x4 te huren. Omdat we door hun tekortkoming en foutieve informatie een andere wagen moeten zoeken vragen we om het volledige bedrag terug te krijgen. Geen denken aan. De man achter de balie (de dame was weg) biedt ons een formulier met refund aan voor 415$ of c.a. 380€. Als we met deze refund niet akkoord gaan moeten we nadien maar een klacht indienen. nu 3 maand later is de refund nog steeds niet gestort!!! We hebben na een maand eerst een klacht ingediend bij Rentalcars omdat we bij hen gehuurd hebben. Rentalcars laat weten dat ze daar niks aan kunnen doen. Voor hun is het dossier gesloten. Dan maar een klacht ingediend bij Avis zelf. We krijgen meteen een automatische replymail dat ze zaak bekijken maar vervolgens gebeurt er niks meer. ik stuur na 2 maand nog eens een herinnerings-mail maar daar wordt zelfs niet meer op geantwoord. Ik stuur de klacht (mail) ook naar het Avis kantoor in Panama zelf. Totaal geen reaktie en ik verwacht na een maand daar ook geen reaktie meer van te krijgen. Resutaat; Refund na 3 maand nog niet gestort / waarschijnlijk zijn we het volledige bedrag kwijt. Pure oplichterij van AVIS maar je bent machteloos.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform