Terug

creativiteit van Avis om klanten te bedriegen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

G. B.

Naar: Avis Belgium (Réservations/Reserveringen)

24/08/2025

Gerard Braas Oude Waversebaan 41 3040 Huldenberg GSM: +32 488326888 e-mail: cgb.invest@interia.pl Aan Testaankoop Betreft: creativiteit van Avis om klanten te bedriegen Mijn claim is verschillende keren naar de klantenservice van AVIS gestuurd (e-mails: customerservice.belux@bsc.avis-europe.com en shaun.sempels@abg.com), maar AVIS weigerde mijn claim en de rechtvaardigingen ervan in overweging te nemen Het probleem is dat AVIS extra tankkosten in rekening brengt op basis van advertenties die vertellen dat ze een geïnstalleerde bewaking van het brandstofniveau hebben. Volgens mij is zo'n systeem niet beschikbaar en AVIS weigert uit te leggen hoe het werkt. Bovendien weigert AVIS te bevestigen dat er is getankt voor de hoeveelheid brandstof die volgens hen ontbrak. Wat denk je dat ik moet doen? Kunt u helpen? Hoe en tegen welke prijs? Hoogachtend


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform