Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Beloftebon wordt niet nagekomen.
Beste, Ik vraag toepassing van de beloftebon die ik van jullie diensten ontvangen heb. Robotmaaier was tijdelijk niet in voorraad tijdens de promotie met gratis garage twv 149,99 Euro. Belofte werd gedaan dat na terug voorradig zijn ik de garage eerst zou betalen en dan terugbetaald zou krijgen omdat de actie ondertussen verlopen was. Gratis leveren was dus niet meer mogelijk. Een besteltermijn werd niet vermeld. Onze bestelling wordt 2 weken na de bevestiging van Aveve ingegeven en de terugbetaling wordt gevraagd. Aveve weigert nu de terugbetaling van de garage. Dit is juridisch niet in orde. Zowel bediende als achteraf diensthoofd van de "SERVICE"desk zijn zeer onvriendelijk omdat ik wijs op de rechten van de consument en de plichten van de leverancier en leggen tijdens het gesprek de telefoon gewoon dicht. Indien er voldoende voorraad geweest was was er geen probleem geweest en hadden we het bedrag zelfs niet moeten voorschieten. Nu er geen actie is hadden we ook kunnen wachten tot in de lente (garantie) vermits er nu toch geen voordeel is en hadden we de zelfstandigen in de plaatselijke winkel waar de klantvriendelijkheid wel hoog in het vaandel gedragen wordt, kunnen steunen. We zouden de goederen gratis kunnen terugsturen maar dan hebben we nog steeds geen gratis garage, die ons per mail beloofd werd. Belofte maakt schuld!
Retour producten van slechte kwaliteit geweigerd.
Ik bestelde op de webshop van Aveve enkele natuurlijke kauwsnacks van dierlijke oorsprong voor mijn hond van hun huismerk, het gaat over o.a. gedroogde konijnenoren, gepofte varkensneuzen en kippenpoten. De kauwsnacks worden aangeprezen als volledig natuurlijk en ideale snack voor honden. De snacks die ik heb ontvangen zijn allesbehalve natuurlijk, hebben een chemische en gefrituurde geur en zijn ook plakkerig van het vet. Ik heb dezelfde soort snacks al in echte natuurlijk versie gebruikt en die waren of geurloos of hadden heel duidelijk een geur dat overeenstemt met het dier van herkomst en waren ook droog, niet plakkerig of vettig. Die van Aveve zijn overduidelijk industrieel behandeld met bewaarmiddelen en met extra vet van een andere bron. Bij het openen van de verpakte snacks kwam er telkens dezelfde vettige chemische geur uit. Het zijn onderdelen van 3 verschillende dieren maar toch was de geur bij alle 3 dezelfde. Ik had ook trainingsnoepjes voor honden besteld van het huismerk maar door de verschrikkelijk slechte kwaliteit van de kauwsnacks ben ik mijn vertrouwen in het Aveve merk volledig kwijt. Ik heb onmiddelijk een retour aangevraagd voor mijn volledige bestelling. Ik krijg een bevestiging dat ik de producten mag retourneren en dat ik nog een retourlabel zal ontvangen. De dag erna echter ontvang ik een mail dat ze de retour dan toch niet aanvaarden. Een mail met 1 zin zonder correct hoofdletter gebruik en geen leestekens. De kwaliteit van hun klantenservice is al even slecht als hun huismerk producten. Ik wil mijn bestelling kunnen retourneren omdat dit bedriegelijke praktijken zijn en ik mijn geld terug wil voor producten die niet kloppen met wat er wordt vermeld op de webshop.
Problemen met leveren goederen en klantendienst
Ik had vorige week een bestelling geplaatst bij de online shop van Aveve. Vandaag mijn pakje mogen ontvangen, maar bij het openen van de doos, zit alles behalve mijn bestelling in de doos. Iemand anders zijn spullen werden naar mij toegestuurd. Ik had contact opgenomen met de klantendienst van aveve om te laten weten dat zij een verkeerde bestelling hadden opgestuurd. Nu moet ik het pakje retouren en storten ze mijn geld terug. En wat met mijn goederen die ik besteld heb? Niks. Moet het maar allemaal opnieuw bestellen of gaan halen in de winkel. Niet tevreden met hun service, zij maken een fout in hun magazijn en ik mag alles oplossen en opnieuw bestellen. Dit vind ik niet klantvriendelijk en gepast. Maakt het bedrijf een fout dan moeten zij het maar oplossen. Ze moeten ook eerst het vorige pakket terug ontvangen, voor de terugbetaling kunnen starten. Verder geen klantvriendelijke oplossingen gekregen, gewoon kort de uitleg.
struikbonen en staakbonen kiemen niet
beste ,ik bestelde reeds 3dozen struikbonen Ferrari en 1doos cobra staakbonen die niet gekiemd zijn .eerste geplant 16 mei niet opgekomen tweede 1juni ook maar een vierde opgekomen dan derde doos Ferrari half juni derde doos geplant en ook zelfde resultaat .Cobra bonen ook een vierde maar opgekomen mechelse tros zelfde probleem ik plant altijd op de zelfde manier als andere jaren 3a4cm plantdiepte .wat is het probleem met dat plantzaad grtjs een trouwe klant maar niet tevreden getekend Dequecker Jacques
alles de grond op
Beste, is het de normale manier van handelen naar klanten toe dat als men een zak hondenbrokken (multicroc) aankoopt van +/- 18kg, en die na het afrekenen zelf naar de wagen moet dragen daar de avevewinkel geen winkelkarretjes heeft, en de lasnaad lost van de zak en alle korrels vallen op de grond dit het probleem van de klant ismet vriendelijke groet Sven Tirions
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
