Terug

Problemen met leveren goederen en klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. P.

Naar: Aveve

15/12/2023

Ik had vorige week een bestelling geplaatst bij de online shop van Aveve. Vandaag mijn pakje mogen ontvangen, maar bij het openen van de doos, zit alles behalve mijn bestelling in de doos. Iemand anders zijn spullen werden naar mij toegestuurd. Ik had contact opgenomen met de klantendienst van aveve om te laten weten dat zij een verkeerde bestelling hadden opgestuurd. Nu moet ik het pakje retouren en storten ze mijn geld terug. En wat met mijn goederen die ik besteld heb? Niks. Moet het maar allemaal opnieuw bestellen of gaan halen in de winkel. Niet tevreden met hun service, zij maken een fout in hun magazijn en ik mag alles oplossen en opnieuw bestellen. Dit vind ik niet klantvriendelijk en gepast. Maakt het bedrijf een fout dan moeten zij het maar oplossen. Ze moeten ook eerst het vorige pakket terug ontvangen, voor de terugbetaling kunnen starten. Verder geen klantvriendelijke oplossingen gekregen, gewoon kort de uitleg.

Berichten (3)

Aveve

Naar: N. P.

18/12/2023

Beste,We hebben zonet overlegd met onze collega's van E-shop. Zij zullen u de bestelde goederen zo snel mogelijk opsturen. Hiervan krijgt u nog bericht (dit zal ten laatste morgen, 19/12 gebeuren). We vragen u echter om de verkeerd geleverde goederen aan ons terug te bezorgen. Hiervoor mag u het label in bijlage gebruiken.Met vriendelijke groeten,Cordialement,ClintServicedesk Retail AVEVE

N. P.

Naar: Aveve

29/12/2023

BesteNa jullie reactie verwachte ik een mail met de bevestiging van het opnieuw opsturen van mijn bestelde goederen. Helaas nooit iets ontvangen. De verkeerd geleverde goederen worden aan jullie terug bezorgd, zoals jullie vragen. Maar dan moeten jullie ook doen want jullie mij zeggen. Ik verwacht nog een antwoord en mail. Bedankt.

N. P.

Naar: Aveve

15/01/2024

Beste, ik zou graag een reactie willen. Deze klacht is nog niet afgehandeld. Ondertussen als een maand verder. Deze keer ook een antwoord die jullie effectief gaan uitvoeren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform