Ik had vorige week een bestelling geplaatst bij de online shop van Aveve. Vandaag mijn pakje mogen ontvangen, maar bij het openen van de doos, zit alles behalve mijn bestelling in de doos. Iemand anders zijn spullen werden naar mij toegestuurd. Ik had contact opgenomen met de klantendienst van aveve om te laten weten dat zij een verkeerde bestelling hadden opgestuurd. Nu moet ik het pakje retouren en storten ze mijn geld terug. En wat met mijn goederen die ik besteld heb? Niks. Moet het maar allemaal opnieuw bestellen of gaan halen in de winkel. Niet tevreden met hun service, zij maken een fout in hun magazijn en ik mag alles oplossen en opnieuw bestellen. Dit vind ik niet klantvriendelijk en gepast. Maakt het bedrijf een fout dan moeten zij het maar oplossen. Ze moeten ook eerst het vorige pakket terug ontvangen, voor de terugbetaling kunnen starten. Verder geen klantvriendelijke oplossingen gekregen, gewoon kort de uitleg.