Meest recente klachten

I. H.
18/01/2024

Onredelijke hersteltermijn laptop

Beste, Op 22/11/2023 bracht ik mijn laptop binnen in jullie winkel om een herstelling aan het scharnierpunt aan te vragen. Hierbij heb ik een voorschot van 45.00 euro betaalt. Op 30/11/2023 heb ik via mail een bestek ontvangen voor deze reparatie. Hier op stond echter geen uiterlijke datum. Ik heb op deze dag (30/11) mijn goedkeuring gegeven voor deze herstelling. Op 07/12/2023 heb ik pas een bevestiging gekregen van dit bestek met de mededeling dat de nodige onderdelen besteld waren en jullie mij het gingen laten weten wanneer de herstelling voltooid is. Op 29/12/2023 heb ik jullie gecontacteerd om een update te krijgen over de herstellingstermijn. Hier heb ik als antwoord op gekregen dat jullie geen kennis hebben van de leveringstermijn van de nodige onderdelen en dat jullie mij dus ook geen datum kunnen geven. Inmiddels is het 18/01/2024 en heb ik nog altijd geen verdere informatie ontvangen. Als student zijnde is deze laptop broodnodig voor mijn studies en heb ik grote last ondervonden tijdens mijn examens. Ook heb ik bij verder onderzoek gevonden dat andere hersteldiensten garanderen deze herstelling sneller uit te voeren. Mijn vraag is dus een herziening van het bestek en de factuur met hier op een gegarandeerde hersteldatum en een prijsvermindering vanwege de ondervonden lasten. Bedankt

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform