Beste Ian,Ik begrijp je ergernis, maar dit loopt geheel buiten onze wil om.Helaas zijn wij volledig afhankelijk van de leverancier/fabrikant, wanneerdie terug onderdelen kan leveren.Er is geen alternatief merk of onderdeel hiervoor beschikbaar. Ook is ditgeen garantieverplichting meer.Zoals ook gemeld is, is er geen bevestigde leverdatum.Enige wat ik kan voorstellen is de herstelling niet uit te voeren en jevoorschot terug te betalen, hoewel er dan in principe bestekkostenverschuldigd zijn.Geheel wettelijk, en volgens de overeengekomen voorwaarden op onze bon dieu ondertekend heeft.Uitzonderlijk wil ik die bestekkosten toch ook nog laten vallen.Of je kan afwachten tot het onderdeel geleverd wordt.Hou er wel rekening mee dat eenmaal het onderdeel bij de leverancierverzonden is, annuleren niet meer mogelijk is (maar dan zal het ook snelerna bij ons zijn)Dus laat me aub weten of je nog wil wachten, of je voorschot terug wil.Als je niet laat herstellen kan ik ook nog zien om bij eventuele aankoopvan een nieuw toestel een extra commerciele korting te geven.Met vriendelijke groeten,*Raf Coomans*CEO011 933 944Op do 18 jan 2024 om 16:31 schreef