Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Hersteldiens laat al meer dan 5 maand op zich wachten
Beste, ik bestelde in 2010 een nogal dure keuken bij Augustijns keuken te Aartselaar. Over de keuken en de plaatsing heb ik geen problemen. Tijdens de garantieperiode begaf een van de transformators van de ingebouwde spotjes. Dit werd vakkundig vervangen. Momenteel zijn er echter reeds 2 transformators die het hebben begeven. Vermits deze ingebouwd zijn in de kasten zelf, durf ik daar niet aan te komen. Liever laat ik dat door een vakman doen. De kosten neem ik graag op mezelf.Bovendien zijn er ook al een tiental zelfdempende scharnieren die hun functie (dempen) niet meer uitvoeren en dus ook zouden vervangen moeten worden.Reeds in Augustus 2021 heb ik de firma hierover gecontacteerd Zelf ter plaatse gaan, contact via telefoon, contact via het contactformulier: steeds kwam hetzelfde antwoord: we zullen u hierover contacteren. Dat is effectief 1 maal gebeurd, en dan weer de grote stilte. 5 maanden later branden de spotjes nog steeds niet.Ik had dan ook graag aan u gevraagd of contact op te nemen met deze firma. Hopelijk zorgt uw tussenkomst dat er eindelijk schot in deze zaak komt.Alvast bedankt,Bart
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten