Terug

Hersteldiens laat al meer dan 5 maand op zich wachten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Augustijns keukens

09/02/2022

Beste, ik bestelde in 2010 een nogal dure keuken bij Augustijns keuken te Aartselaar. Over de keuken en de plaatsing heb ik geen problemen. Tijdens de garantieperiode begaf een van de transformators van de ingebouwde spotjes. Dit werd vakkundig vervangen. Momenteel zijn er echter reeds 2 transformators die het hebben begeven. Vermits deze ingebouwd zijn in de kasten zelf, durf ik daar niet aan te komen. Liever laat ik dat door een vakman doen. De kosten neem ik graag op mezelf.Bovendien zijn er ook al een tiental zelfdempende scharnieren die hun functie (dempen) niet meer uitvoeren en dus ook zouden vervangen moeten worden.Reeds in Augustus 2021 heb ik de firma hierover gecontacteerd Zelf ter plaatse gaan, contact via telefoon, contact via het contactformulier: steeds kwam hetzelfde antwoord: we zullen u hierover contacteren. Dat is effectief 1 maal gebeurd, en dan weer de grote stilte. 5 maanden later branden de spotjes nog steeds niet.Ik had dan ook graag aan u gevraagd of contact op te nemen met deze firma. Hopelijk zorgt uw tussenkomst dat er eindelijk schot in deze zaak komt.Alvast bedankt,Bart


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform