Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Weigeren toepassen wettelijke garantie
Beste, Het is intussen al enkele maanden geleden dat ik u per mail attent heb gemaakt dat de klok in de display van mijn Opel Combo niet ingesteld kan worden en ook de radiozenders en CD nummers niet worden weergegeven. Display stuk van bij de aankoop. Het uitblijven van de herstelling sleept nu al aan sinds de aankoop in juli. Op de laatste drie mails heb ik zelfs geen antwoord meer gekregen. Al 3 maal heb ik het belachelijke excuus ontvangen dat al uw personeelsbestand gelijktijdig ziek is. De wettelijke garantietermijn van 1 jaar is er om de klanten tegen dergelijk misbruik of oplichterij te beschermen, maar u veegt uw voeten aan deze wetgeving. Ik heb de auto te koop gezet, met in de advertentie een duidelijke omschrijving van de mankementen. Ook dat u weigert om de herstelling binnen garantie uit te voeren komt uitgebreid aan bod. Ik ga potentiële kopers niet bedriegen of oplichten zoals voor u blijkbaar heel gebruikelijk is. Volgende maand heeft u uw doel bereikt, en is de garantieperiode voorbij. Dat betekend niet dat ik de volgende jaren mijn advertentie met daarin mijn ervaringen met u, zal blijven plaatsen. U bent de meest oneerlijke persoon die ik ken. Ik weet dat ik op de herstellingen die van bij de aankoop aanwezig waren en waarbij een wettelijke garantieperiode van 1 jaar van toepassing is, niet meer moet rekenen. Ik probeer uw werkwijze ook nog via andere kanalen kenbaar te maken en ook de ombudsdienst van de overheid op de hoogte te brengen. Herman Van Daele
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten