Beste,Ik denk dat er iets scheelt met onze klant. Wij hebben NOOIT geweigerd om zijn wagen te maken., dat doen we trouwens nooit met klanten. Wij maken zelfs de wagen na de garantieperiode gratis!Deze klant heeft een probleem gemeld met zijn verlichting. Hij heeft een afspraak gemaakt en is langs geweest hiervoor.Het licht werd hersteld en toen ineens kwam hij af met de update dat de display niet werkte van de radio. We hebben geprobeerd om dit te herstellen, maar gezien het een zaterdag was konden we niet aan een vervangstuk geraken!Indien hij de wagen bij ons liet, konden we dit in orde brengen maar dit weigerde de klant.Hartelijke groeten uit Hasselt, Sending you good vibes,Bien à vous, Mit Freundlichen Grüßen,NIEUWE OPENINGSUREN SHOWROOM:MA 13:00 – 17:00DI-VRIJ 10:00 – 17:00ZA 10:00 – 14:00StoianZaakvoerderT: +32 (0) 492 73 24 24E: info@atlcars.be Kempische Steenweg 72 + 453BE - 3500 Hasselt Ben je tevreden van onze service? Review ons!Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 20 juni 2024 11:30Aan: ATL Cars info@atlcars.beOnderwerp: Weigeren toepassen wettelijke garantie