Meest recente klachten

J. D.
24/03/2023

Conforme elektriciteit klopt niet

Beste heer, mevrouw,Wij hebben in juli 2022 een huis gekocht dat 4 maanden daarvoor conform was verklaard met een attest van een keurder van uw bedrijf.Nadat we er zijn ingetrokken bleek het elektrisch plan op papier echter niet overeen te stemmen met de werkelijkheid (vb.: diverse stopcontacten die op een andere zekering zaten dan op het plan aangegeven).We hebben daarom twee firma's gevraagd om de hele installatie te controleren en die hebben onafhankelijk van elkaar vastgesteld dat die niet conform kan zijn. Het gaat daarbij om inbreuken die een keurder had moeten vaststellen, en die in die mate zijn dat we de hele installatie in orde moeten laten zetten.Omdat dit een grote impact heeft op de staat van onze recent gekochte woning (waardedaling en noodzakelijke rechtzettingswerken) hebben we uw bedrijf de voorbije weken tot twee maal toe via mail gecontacteerd (op 07/03 en 20/03), en eenmaal via het berichtenformulier op de website (op 20/03). We hebben tot nu toe geen enkele respons ontvangen.Gelieve onze klacht met zorg te behandelen.Hartelijk dank!

Afgesloten
A. G.
21/10/2022

Probleem met electriciteitskeuring

Hallo,Op 18/07/2022 zijn jullie een eketriciteitskeuring in de woning komen doen die ik gekocht heb.Jullie hebben een conforme elektriciteitskeuring afgegeven hiervoor.Nadat ik in de woning ingetrokken ben heb ik zelf een firma laten komen op 07/09/2022 om de keuring opnieuw te doen en volgens deze firma (Electro-test) is de elketriciteitsinstallatie niet conform.Ik heb jullie hierover ingelicht en op 23/09/2022 is er een technieker van bij jullie bij mij geweest om een inspectie hierover uit te voeren en ook volgens deze technieker zag de installatie er niet conform uit.Deze technieker (Patrick Palm) heeft me beloofd me op de hoogte te houden over de verdere verloop van deze kwestie. Omdat ik niks meer gehoord heb van deze technieker heb ik op 18/10/2022 een mail gestuurd naar Atlas Controle en hun ook via WhatsApp proberen te bereiken waarop ik geen antwoord gekregen heb. Hierna heb ik de technieker rechtstreeks gemaild waarop hij mij geantwoord heeft dat hij het ging bespreken met de directie en de dag nadien contact met mij opnemen.En opnieuw geen nieuws meer 2 dagen later...

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform