Beste heer, mevrouw,Wij hebben in juli 2022 een huis gekocht dat 4 maanden daarvoor conform was verklaard met een attest van een keurder van uw bedrijf.Nadat we er zijn ingetrokken bleek het elektrisch plan op papier echter niet overeen te stemmen met de werkelijkheid (vb.: diverse stopcontacten die op een andere zekering zaten dan op het plan aangegeven).We hebben daarom twee firma's gevraagd om de hele installatie te controleren en die hebben onafhankelijk van elkaar vastgesteld dat die niet conform kan zijn. Het gaat daarbij om inbreuken die een keurder had moeten vaststellen, en die in die mate zijn dat we de hele installatie in orde moeten laten zetten.Omdat dit een grote impact heeft op de staat van onze recent gekochte woning (waardedaling en noodzakelijke rechtzettingswerken) hebben we uw bedrijf de voorbije weken tot twee maal toe via mail gecontacteerd (op 07/03 en 20/03), en eenmaal via het berichtenformulier op de website (op 20/03). We hebben tot nu toe geen enkele respons ontvangen.Gelieve onze klacht met zorg te behandelen.Hartelijk dank!