Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
slechte communicatie waardoor foutive afloop aansluiting
Geachte,Via astel heb ik een contract bij orange, door jullie aanvraag bij orange zijn zij reeds de aansluiting komen doen , maar noch thans dat ik gemeld had dat ik geen coax contactdoos heb , en jullie wisten dat het een nieuwbouw was. Waardoor er nooit een bestaande coax kabel kan geleggen hebben.Ondertussen betaal ik dus reeds de maandelijkse bijdrage maar kan enkel gebruik maken van mijn mobile data op mijn gsm en nog niet van mijn aansluiting thuis (modem) , waardoor ik ook niet kan verhuizen want voor mijn werk heb ik internet nodig.Graag zou ik zo vlug mogelijk dat dit probleem word opgelost de aansluiting zat mee in het pakket , graag dus de aansluiting van de grijze kast met een coax kabel door jullie geregeld zien, en een compenstie omdat ik mijn modem nog niet kan gebruiken waardoor ik nog niet kon verhuizen.Met vriendelijke groeten,Johan Gebruers
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten