Terug

slechte communicatie waardoor foutive afloop aansluiting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: Astel

03/03/2022

Geachte,Via astel heb ik een contract bij orange, door jullie aanvraag bij orange zijn zij reeds de aansluiting komen doen , maar noch thans dat ik gemeld had dat ik geen coax contactdoos heb , en jullie wisten dat het een nieuwbouw was. Waardoor er nooit een bestaande coax kabel kan geleggen hebben.Ondertussen betaal ik dus reeds de maandelijkse bijdrage maar kan enkel gebruik maken van mijn mobile data op mijn gsm en nog niet van mijn aansluiting thuis (modem) , waardoor ik ook niet kan verhuizen want voor mijn werk heb ik internet nodig.Graag zou ik zo vlug mogelijk dat dit probleem word opgelost de aansluiting zat mee in het pakket , graag dus de aansluiting van de grijze kast met een coax kabel door jullie geregeld zien, en een compenstie omdat ik mijn modem nog niet kan gebruiken waardoor ik nog niet kon verhuizen.Met vriendelijke groeten,Johan Gebruers

Berichten (1)

Astel

Naar: J. G.

22/03/2022

Beste Johan,Ik schreef Orange om de exacte reden. Volgens mij is je huis niet aangesloten op de straat Telenet kabel (die Orange verhuurt). In dit geval kan de Orange-technicus het internet niet installeren. Je hebt nu twee oplossingen: - of je vraagt '‹'‹een elektricien om de Telenet-kabel in je huis aan te leggen. Dan kunnen wij uw Orange bestelling voor het internetgedeelte herstarten. - of je kiest een internetoperator die gebruik maakt van de Proximus-telefoonaansluiting (ik heb je lijn getest en die is goed). Namelijk Proximus, Scarlet of EDPnet.Ik geef je de link van onze vergelijker om een '‹'‹internet- en gsm-pack te kiezen van Proximus, Scarlet of EDPnet s:www.astel.be/nl/internet-gsm-abonnement-vergelijkenJe hoeft geen nieuwe bestelling te plaatsen: ik kan je Orange-bestelling aanpassen aan Proximus, Scarlet of EDPnet.Wat kies je? Wat betreft facturering, kun je mij uw Orange-factuur in PDF sturen? Ik kan het controleren.Tot uw dienst,GregAstel vergelijkers:www.astel.be/nl/.Le 21/03/2022 à 17:26, klachtenbox@test-aankoop.be a écrit  : Klacht - slechte communicatie waardoor foutive afloop aansluiting - (CPTBE01476153-07)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform