Asaniverko BV
Water en energieDit bedrijf is inactief.
Het is niet meer mogelijk om een klacht in te dienen.
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ketelonderhoud door vorige eigenaar
Beste,vandaag liet ik een ketelonderhoud in onze nieuwe woning de vorige eigenaar heeft deze vorig jaar in december laten doen en alles zou in orde zijn. Nu de ketel is niet conform, er zitten geen meetnippels op,de buis van ketel naar buiten is niet conform,deze mensen hebben het nog voor de verhuis laten doen en hebben me net de bewijzen gezonden. Door de technieker die toen hier geweest is is dit niet juist uitgevoerd en zou toen de ketel al afgekeurd moeten zijn, nu hebben wij dus een hoge kostenplaatje omdat jullie technieker en deze wet is van 2006 niet correct heeft gewerkt,wat gaan jullie hieraan doen. Groeten anja
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten