Terug

Ketelonderhoud door vorige eigenaar

Closed Openbaar

Asaniverko BV

Dit bedrijf is inactief.

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: Asaniverko BV

21/11/2023

Beste,vandaag liet ik een ketelonderhoud in onze nieuwe woning de vorige eigenaar heeft deze vorig jaar in december laten doen en alles zou in orde zijn. Nu de ketel is niet conform, er zitten geen meetnippels op,de buis van ketel naar buiten is niet conform,deze mensen hebben het nog voor de verhuis laten doen en hebben me net de bewijzen gezonden. Door de technieker die toen hier geweest is is dit niet juist uitgevoerd en zou toen de ketel al afgekeurd moeten zijn, nu hebben wij dus een hoge kostenplaatje omdat jullie technieker en deze wet is van 2006 niet correct heeft gewerkt,wat gaan jullie hieraan doen. Groeten anja

Berichten (3)

Asaniverko BV

Naar: A. G.

22/11/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 21 novembre 2023 16:22À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Ketelonderhoud door vorige eigenaar - (CPTBE01922206-54)Klacht - Ketelonderhoud door vorige eigenaar - (CPTBE01922206-54) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

A. G.

Naar: Asaniverko BV

02/12/2023

Ik heb nog steeds niets vernomen met een eventuele oplossing, ze zouden me met een Nederlandstalige terug bellen deze is nog steeds niet gebeurd,nu is de gsbrander niet conform en er moet dringend iets gebeuren.

Asaniverko BV

Naar: A. G.

13/03/2024

BesteAls gevolg van uw vraag gericht aan de klachtenbox van Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch).Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handeling TeamBU Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform