Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Doorboren van de roofing bij het plaatsen van de leidingen van de DAIKIN RXMSOR
Beste, Hierbij bevestig ik mijn e-mail van gisteren waarbij ik ARIA COMFORT in gebreke stel omdat jullie, bij de installatie van een DAIKIN RXM5OR lucht lucht warmtepomp op 01/06/2021, gaten hebben geboord door de roofing (en dan nog helemaal onderaan de bodem van het terras) om de leidingen naar de buitenunit te brengen mogelijk gevolg is de waterschade bij onze onderbuur. Zelfs als de waterschade niet veroorzaakt werd door deze doorboring van de roofing, blijft het een potentieel gevaar voor de toekomst. Hierbij verwijs ik nogmaals naar het rapport van de expert VDS van 21/11/2023 met de tekst: Verdere waren er dan nog de infiltraties in de badkamer bij 0303 die in deze zone gelokaliseerd werden. Hier merkte ik meteen een wat foutieve doorvoer van een airco toestel en diens leidingen die wel vrij laag tegen de vlakke delen van dit plat dak werden doorgevoerd , maar vooral niet correct afgedicht met loskomende silicone !
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten