Beste,Toch even alles chronologisch op een rijtje zetten:- offerte van ARIA COMFORT voor plaatsen van een DAIKIN 27/04/2021 - installatie van de Daikin op 31/05/2021- factuur van ARIA COMFORT 01/06/2021- op een BAV van MITHRAS (gebouw van ons appartement in Nieuwpoort) op 22/10/2022 werd besloten dat de buitenunit van de DAIKIN verplaatst moest worden van ons terras naar het plat dak boven ons appartement. Ik heb toen gevraagd aan ARIA COMFORT, de heer Luc Koslowski, om een offerte te maken maar die zei me dat hij gestopt was bij ARIA COMFORT). - op 08/02/2023 werd de buitenunit van DAIKIN door de firma CLIMATRONICS verplaatst van onze terras naar het plat dak. Op vraag van de syndicus werd silicone aangebracht ipv het schuim.- op 8/12/2023 krijgen we een verslag van VDS Detectie (opdracht was gegeven door onze syndicus) waarin staat vermeld dat onze onderbuur (appartement 0303) op 3 plaatsen last heeft van waterinfiltraties op 3 plaatsen, waaronder juist onder de plaats waar de leidingen van de DAIKIN door de roofing van de buitenmuur komen. - op 23/12/2023 was ik ter plaatse en ik zag niet direct in wat het probleem kon zijn. Ik was mij toen nog niet bewust dat de leidingen van de DAIKIN niet door de roofing hadden mogen komen.- op de AV van MITHRAS op 10/02/2024 werd aangedrongen dat deze doorboring van de roofing een fout was en dat dit dringend diende verholpen te worden.- op 10/02/2024 heb ik het verslag van VDS Detectie doorgestuurd naar CLIMATRONICS. Op hun vraag heb ik bijkomende foto's opgestuurd. Telefonisch bevestigden ze mij dat leidingen door roofing waterinfiltraties kunnen veroorzaken. - op 19/02/20 heb ik een mail gestuurd naar ARIA COMFORT met de vraag om de verzekering van ARIA COMFORT aan te spreken ivm de herstellingswerken.- Het e-mailadres van ARIA COMFORT (info@ariacomfort.com) bleek niet meer te bestaan. Een telefoongesprek met Luc Koslowski, de vorige zaakvoerder van ARIA COMFORT, leerde mij dat de heer Bryan Preem de zaakvoerder was. Ik ben op zoek gegaan naar de gegevens van de heer Bryan Preem.- ik vond geen bruikbare gegevens van de heer Preem. Als goede huisvader (om verdere schade te voorkomen) heb ik toen met CLIMATRONIC overeengekomen dat de werken zouden uitgevoerd worden 08/03/2024.- na lang zoeken heb ik op 27/02/20224 eindelijk de heer Bryan Preem kunnen bereiken op nummer 0465 40 21 81. Na mijn uitleg kreeg ik een e-mailadres bryan@preemtech.com dezelfde dag heb ik alle info doorgestuurd naar de heer Preem met de mededeling dat op 08/03/2024 de werken gingen uitgevoerd worden door de firma CLIMATRONIC en dat ik nog een dakwerker moest vinden om de roofing na de werken terug dicht te branden. Laatste zin: "GRAAG DUS ASAP FEEDBACK VAN UW VERZEKERING OM DE KOSTEN TE KUNNEN DOORREKENEN".- op 27/02/2024 kreeg ik het antwoord dat alles was doorgestuurd naar de verzekering. Op geen enkel moment heb ik de vraag gekregen van de heer Preem om de werken zelf te kunnen uitvoeren.- verscheidene herinneringsmails naar de heer Preem 28/02/2024, 04/03/2024, 07/03/2024 met de vraag of er al nieuws was van de verzekering omdat de werken op 08/03/2024 gingen gebeuren weerom nooit enig voorstel van de heer Preem om de werken zelf te mogen uitvoeren.- op 04/03/2024 schrift de heer Preem dat hij gesproken heeft met de Pieter Goes, die de installatie uitvoerde, en dat de installatie in onderling overleg gebeurde en dat alles goed afgedicht was. - op 07/03/2024 heb ik TEST AANKOOP gecontacteerd en het probleem uitgelegd hierop werden de volgende refertes aan mijn klacht bij TEST AANKOOP gegeven: Dossier 09463079.- op 07/03/2024 heb ik per e-mail ARIA COMFORT in gebreke gesteld en gevraagd op welk adres ik de aangetekende ingebrekestelling mocht doorsturen (is dit ARIA COMFORT Zuidstraat 37 9600 Ronse ?).- op 07/03/2024 kreeg ik antwoord dat de heer Preem op weg was naar het buitenland, dat hij ARIA COMFORT heeft overgenomen en dat de tweejarige garantie afgelopen is. Het dossier werd overgemaakt aan KBC verzekeringen en hen hun opinie gevraagd. U kan uw ingebrekestelling opsturen.- De aangetekende ingebrekestelling van 08/03/2024 werd gericht aan ARIA COMFORT t.a.v. de heer Bryan Preem Zuidstraat 37 9600 Ronse: de aangetekende brief is ongeopend teruggekeerd.- op 15/03/2024 kreeg ik bericht van de heer Preem dat de KBC met het dossier bezig is. Sindsdien geen enkel nieuws.