Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Twinstar lamp beschadigd door opspattend water binnen garantie, retailer wilt niet tussenkomen
Beste, ik bestelde in juni 2022 bij Aquascaper een aquarium samen met alle toebehoren op advies van de verkoper.22 februari 2024 stopt de Twinstar lamp met werken. Ik bekijk mijn originele order en merk dat er garantie van 2 jaar op staat volgens Twinstar. Ik neem contact op met Aquascaper om dit op te lossen.Ik werd gevraagd om de lamp op te sturen naar hen, zodat zij het kunnen doorsturen naar Twinstar EU om te repareren. Er werd geen nieuwe of alternatieve lamp voorzien, dus het aquarium zit ondertussen zonder. Ik dien ook zelf de kost voor de verzending te dragen.Ik doe dit in goede hoop snel een nieuw model te krijgen, maar moet een week wachten vooraleer ik te horen krijg dat het niet gerepareerd kan worden gezien er kalk rond de elektronika geraakt is door spatjes water van de filter die loopt onder de lamp.Aquascaper beweert dat dit mijn fout is, en dat het niet om een productiefout gaat. De lamp heeft nochtans exact op deze manier (lamp is aanbevolen geweest door Aquascaper samen met de filter) gewerkt gedurende bijna 2 jaar.Ze willen dus niet tussenkomen, de garantie niet eren en niet helpen. Ik zit ondertussen zonder lamp en heb kosten voor een verzending gemaakt.Ik heb toen kenbaar gemaakt aan Aquascaper dat ze een klant verloren waren en niet moesten hopen op een positieve recensie, waarna ik een antwoord terugkreeg op te moeten letten voor laster naar hen toe.Ik heb alsnog een negatieve Google review achtergelaten, waar meteen een passief aggressief antwoord van Aquascaper op terugkwam. Ik merk ook op dat de laatste 6 maanden zeer veel negatieve reviews over de service zowel in de fysieke winkel als online terugkomen.Mij lijkt nog altijd dat mijn garantie toepasselijk is gezien dit om een productiefout gaat, en dat het niet OK is dat ik kost heb moeten dragen om mijn lamp kwijt te zijn zonder enige vorm van restitutie.Aquascaper heeft mij geadviseerd voor deze combinatie voor het aquarium, en legt mij achteraf ten schulde verkeerdelijk gebruik te maken van de producten die ze zelf gesuggereerd hebben. Ik zou graag een terugbetaling hebben, een vervanglamp of de effectieve reparatie van de lamp die ik opgestuurd heb.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten