Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Nog steeds geen terugbetaling
Beste, Op 21/09/2023 bevestigde uw bedrijf per mail dat u in goede orde onze aanvraag tot terugbetaling en opzegging van onze dienst mocht ontvangen.U gaf aan dat uw bedrijf sinds september is overgaan naar een nieuw programma waardoor er geen betalingen konden worden uitgevoerd.Gisteren, op 23/11/2023 - 2 maanden later - meldt u mij dat u nog steeds niet de mogelijkheid hebt om ons dossier af te sluiten en uit te betalen. Ons geduld is echter op en wij vragen nu een einddatum om dit in orde te maken.Alvast bedankt.Met oprechte groeten,Romina Vanstraelen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten