Terug

Nog steeds geen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: April Beauty (Planet Parfum)

24/11/2023

Beste, Op 21/09/2023 bevestigde uw bedrijf per mail dat u in goede orde onze aanvraag tot terugbetaling en opzegging van onze dienst mocht ontvangen.U gaf aan dat uw bedrijf sinds september is overgaan naar een nieuw programma waardoor er geen betalingen konden worden uitgevoerd.Gisteren, op 23/11/2023 - 2 maanden later - meldt u mij dat u nog steeds niet de mogelijkheid hebt om ons dossier af te sluiten en uit te betalen. Ons geduld is echter op en wij vragen nu een einddatum om dit in orde te maken.Alvast bedankt.Met oprechte groeten,Romina Vanstraelen

Berichten (2)

April Beauty (Planet Parfum)

Naar: A. C.

24/11/2023

Beste,Bedankt voor uw bericht.Er is momenteel een kleine vertraging in de verwerking van onze e-mails door de toename van het aantal aanvragen na de lancering van onze nieuwe beheertool.Onze excuses voor het ongemak. We doen ons uiterste best om het proces te versnellen.In noodgevallen kunt u beter bellen dan e-mailen.Dank u voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,APRIL BELGIUMBonjour,Merci pour votre message.Actuellement, le traitement de nos courriels connaît un léger retard en raison de l'augmentation du nombre de demandes suite au lancement de notre nouvel outil de gestion.Nous nous excusons pour ce désagrément et faisons tout notre possible pour accélérer le traitement.En cas d'urgence, merci de privilégier le téléphone aux courriels.Merci pour votre compréhension.Cordialement,APRIL BELGIUM

April Beauty (Planet Parfum)

Naar: A. C.

28/11/2023

Geachte,Wij ontvingen in goede orde uw mail betreffende de bovenvermelde klacht op naam van Mevrouw Romina Vanstraelen.Op 06/09/2023 ontvingen wij de aanvraag tot stopzegging van het contract.Op 21/09/2023 hebben wij bevestiging van de aanvraag doorgestuurd aan de klant met de vermelding dat wij sinds begin september van programma zijn veranderd en dat wij de mogelijkheid niet hebben om dit te kunnen behandelen.Wij deelden mee dat onze IT erop snel aan het werken is en dat deze zo snel mogelijk in orde zal komen.Ondertussen kregen wij meerdere rappels van de klant.Op 23/11/2023 deelden wij aan mevrouw mee dat dit nog niet geregeld werd en dat wij mevrouw zo snel mogelijk op de hoogte zullen houden.Op 24/11/2023 kregen wij uw klacht binnen.Wij delen u mee dat wij inderdaad sinds september 2023 overgegaan zijn naar een nieuw programma zijnde CORELO en dat wij nog volop aan het werken zijn op meerdere bijvoegsels waarvan wij op heden de mogelijkheid niet hebben om deze uit te voeren.Uitzonderlijk en om snel een beslissing te kunnen vinden, heeft APRIL Belgium de beslissing genomen om de betaling manueel uit te voeren op het rekening van MOZZENO.Het dossier is dus afgesloten en de betaling naar Mozzeno werd uitgevoerd.Met vriendelijke groeten,Christel GolgerSenior Customer Adivisor+32 (10) 56 04 98Support.be@april.comRue Emile Francqui 41435 Mont-Saint-GuibertBCE/KBO 0627 678 387april-belgium.beTip: Medische documenten, van een arts of labo, mogen niet gescand worden op kantoor. U kan hiervoor de vertrouwelijke omslag gebruiken. Alle andere medische wisselingen moeten via mail naarmedical.be@april.com opgestuurd wordenConseil: les documents médicaux, d'un médecin ou d'un labo, ne peuvent pas nous etre scannés et envoyés par mail. Il faut utiliser l'enveloppe confidentielle prévue à cet effet. Toute autre communication médicale doit etre envoyée à l'adressemedical.be@april.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform