Geachte,Wij ontvingen in goede orde uw mail betreffende de bovenvermelde klacht op naam van Mevrouw Romina Vanstraelen.Op 06/09/2023 ontvingen wij de aanvraag tot stopzegging van het contract.Op 21/09/2023 hebben wij bevestiging van de aanvraag doorgestuurd aan de klant met de vermelding dat wij sinds begin september van programma zijn veranderd en dat wij de mogelijkheid niet hebben om dit te kunnen behandelen.Wij deelden mee dat onze IT erop snel aan het werken is en dat deze zo snel mogelijk in orde zal komen.Ondertussen kregen wij meerdere rappels van de klant.Op 23/11/2023 deelden wij aan mevrouw mee dat dit nog niet geregeld werd en dat wij mevrouw zo snel mogelijk op de hoogte zullen houden.Op 24/11/2023 kregen wij uw klacht binnen.Wij delen u mee dat wij inderdaad sinds september 2023 overgegaan zijn naar een nieuw programma zijnde CORELO en dat wij nog volop aan het werken zijn op meerdere bijvoegsels waarvan wij op heden de mogelijkheid niet hebben om deze uit te voeren.Uitzonderlijk en om snel een beslissing te kunnen vinden, heeft APRIL Belgium de beslissing genomen om de betaling manueel uit te voeren op het rekening van MOZZENO.Het dossier is dus afgesloten en de betaling naar Mozzeno werd uitgevoerd.Met vriendelijke groeten,Christel GolgerSenior Customer Adivisor+32 (10) 56 04 98Support.be@april.comRue Emile Francqui 41435 Mont-Saint-GuibertBCE/KBO 0627 678 387april-belgium.beTip: Medische documenten, van een arts of labo, mogen niet gescand worden op kantoor. U kan hiervoor de vertrouwelijke omslag gebruiken. Alle andere medische wisselingen moeten via mail naarmedical.be@april.com opgestuurd wordenConseil: les documents médicaux, d'un médecin ou d'un labo, ne peuvent pas nous etre scannés et envoyés par mail. Il faut utiliser l'enveloppe confidentielle prévue à cet effet. Toute autre communication médicale doit etre envoyée à l'adressemedical.be@april.com