Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Rioleringprobleem
Beste, Jullie hebben een hele tijd geleden bij ons de fiberkabel aangelegd en hebben hierbij onze afvoer doorboord. Hierdoor ervaren we wekelijks problemen bij het doorspoelen van de wc's. Dit hebben we al meermaals aangekaart bij jullie en het dateert al van juli 2024. We hebben al meermaals de ontstoppingsdienst de afvoer laten vrijmaken. De ontstoppingsdienst heeft hierbij ook foto's kunnen nemen van het probleem in de riolering. De facturen hebben we jullie al overhandigd via mail net als de foto's maar jullie blijven dit probleem negeren. De toekomstige facturen, bij gebruik van de ontstoppingsdienst, zullen we jullie ook overhandigen. Dit heeft lang genoeg geduurd, we eisen een oplossing.
info@apkgroup.eu
Geachte , De eerste klacht is ingediend op 20 juni 2024, tijdens de werkzaamheden van Fiberklaar. Het betreft de gebrekkige afwerking van de geleverde werken, met name de stoepen en inritten die niet in de juiste staat zijn hersteld. Er zijn verschillende e-mailcommunicaties geweest waarin de slechte afwerking werd erkend en beloofd werd om deze te herstellen. Eerst zou er een controle plaatsvinden in relatie tot de plaatsbeschrijving van vóór de werkzaamheden, voordat de oplevering zou plaatsvinden. Vervolgens volgde een bouwverlof, en daarnaast was de aannemer die in onze straat werkte stilgelegd vanwege de vele problemen die hij heeft achtergelaten, waaronder die bij ons. Verschillende bewoners hebben uit eigen initiatief hun stoepen en opritten proberen te herstellen, maar dit kan niet de bedoeling zijn, zeker niet met de winter voor de deur. Wij verzoeken u dringend om deze kwestie spoedig op te lossen. Met vriendelijke groet, Spina Salvatore email: tore@telenet.be [Vogelsberg 59]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten