Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
weigering herstel lak poorten en naleving garantie
Beste,De bij ons geplaatste aluminium en gecoate schuifpoorten vertonen blaasvorming en afschilfering. We hebben de firma daar al 10-tallen keren van op de hoogte gebracht via mail met fotobijlage, telefonisch...Ook aangetekende zendingen komen steeds ongeopend terug.We hebben voor die poorten een garantie van 15 jaar qualicoat op lakwerk.Nu wordt al geruime tijd geen telefoon meer opgenomen of op mail gereageerd.Hoe kunnen we dat oplossen?
probleem met de 2 deuren (blazen) 9 maanden wachten
het is al 9 maanden dat ze belooft om de deuren te komen halen want ze zijn vol blazen en ik heb meer dan 10 keer bij hun geweest en nog niets
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten