Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet uitvoering werken aan tuinhuis
In juni vorig jaar deden we via Twizzy een vraag naar een aannemer om het dak van ons tuinhuis te vernieuwen.Er kwam snel antwoord van de firma Allround Projects. (www.allroundprojects.be)Reeds op 8/7/2021 was er een werfbezoek.Op 11/7/2021 kwam er een offerte en op 12/7/21 betaalde ik het voorschot en stuurde het 6% BTW attest op.Tijdens het werfbezoek werd een uitvoeringstermijn eindseptember-begin oktober beloofd.Na die termijn zijn we beginnen contact zoeken. Er kwam een schriftelijke reactie :Geachte heer, mevrouw, Ik heb vanmorgen met Abdel ruggespraak gehad en hij zal u een nieuwe datum voorstellen, welke in de uitvoering (behoudens weerverlet) gerespecteerd zal worden. Sorry voor het ongemak en de vertraging, Met vriendelijke groet,Abdel Ziani, zaakvoerderWim Charpentier, adviseurAllround-projectswww.allroundprojects.beAbdel: 0499 91 94 92Wim: 0492/538 628 Nadien zijn er nog enkele telefonische contacten (en beloftes) geweest maar momenteel wordt de oproep niet meer opgenomen. Op 14/03/2022 stuurde ik dan een aangetekende brief:0477280897Dhr Abdel Ziani, zaakvoerderDhr Wim Charpentier, adviseurAllroundprojectsOude Donklaan 762100 DeurnePulle 15 maart 2022Aangetekend Herstellen dak tuinhuisReferentie: offerte 20210711_01Geachte ,In juni vorig jaar deden we via Twizzy een vraag naar een aannemer om het dak van ons tuinhuis te vernieuwen.Er kwam snel antwoord van Uw firma Allround Projects. Reeds op 8/7/2021 was er een werfbezoek. Op 11/7/2021 kwam er een offerte en op 12/7/21 betaalde ik het voorschot (om materialen te bestellen zoals Uw offerte specifieert) en stuurde het 6% BTW attest op.Tijdens het werfbezoek werd een uitvoeringstermijn eind september-begin oktober beloofd.Na die termijn zijn we beginnen contact zoeken. Er kwam één schriftelijke reactie op 16/11/2021 Verder waren er nog ettelijke telefoontjes al dan niet beantwoord en beloftes die niet gehouden werden.Omdat ik nu nog geen definitieve uitvoeringsdatum heb gekregen verzoek ik U de werken binnen een redelijke termijn aan te vatten.En gezien ik reeds 8 maanden geleden het voorschot betaalde vind ik de aanvang van de werken vóór einde maart (2022) een redelijke termijn.Met vriendelijke groetH.Van Deuren
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten