Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen levering
Beste, Vorige week een bestelling gedaan. Levering ging gebeuren met PostNL maar echter niets ontvangen!Ik wou een terugbetaling krijgen ipv nieuwe levering doordat PostNL dikwijls niets aflevert. Nu zou er mogelijks geen terugbetaling volgen ondanks het voorstel! Ik heb echt niets ontvangen dus gelieve correct te handelen en terug te betalen!
Probleem met retour
BesteWij hebben voor onze dochter een oplaadkabel besteld met verschillende kopjes.Echter geen enkele leek de juiste maat.We wilden het terugsturen maar er was niet de mogelijkheid om retour te melden.Er moest eerst een aanvraag gebeuren voor de retour maar er is geen antwoord gegeven.We zjjn een week verder en nog geen retourformulier .In de voorwaarden staat wel dat het pakket beter aangetekend verstuurd wordt wat dan neerkomt op de prijs van de kabel .Dit zou beter zijn zodat het pakket niet zoek raakt??Graag een reactie voor de retourtermijn vervalt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten