Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Reactie op levertermijn
Beste Kevin DoolaegeVia rolluik-onderdelen.be werd bestelling #2044 geplaatst.Deze werd nog steeds niet ontvangen.Er wordt geen reactie gegeven wanneer we bellen of wanneer we een mail sturen.Dit hebben we al via alle contactgegevens geprobeerd die terug te vinden zijn onder uw naam en BTWn° BE0682681842(All-windows, Rolluik-onderdelen, Rolluik Gent, herstelling rolluiken,..)Nochtans is onze vraag simpel:Waar blijft bestelling #2044?Indien deze niet op stock blijkt te zijn, gelieve het order te annuleren en het bedrag asap terug over te maken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten