Terug

Reactie op levertermijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: All-Windows

27/02/2020

Beste Kevin DoolaegeVia rolluik-onderdelen.be werd bestelling #2044 geplaatst.Deze werd nog steeds niet ontvangen.Er wordt geen reactie gegeven wanneer we bellen of wanneer we een mail sturen.Dit hebben we al via alle contactgegevens geprobeerd die terug te vinden zijn onder uw naam en BTWn° BE0682681842(All-windows, Rolluik-onderdelen, Rolluik Gent, herstelling rolluiken,..)Nochtans is onze vraag simpel:Waar blijft bestelling #2044?Indien deze niet op stock blijkt te zijn, gelieve het order te annuleren en het bedrag asap terug over te maken.

Berichten (2)

All-Windows

Naar: A. D.

19/03/2020

reeds afgehandeldMet vriendelijke groet,Doolaege Filip - Zaakvoerder All Windows bvbaPreferred partner DeceuninckT.+32 (0)473 22 63 16www.all-windows.beOp 27/02/2020 om 10:01 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: Klacht: Reactie op levertermijn (CPTBE00833363-36)

All-Windows

Naar: A. D.

19/03/2020

Dit heeft wel niks met all-windows te maken, de webwinkel is van mijn zoon en btw nr 0682681842 is ook niet van all windowsgraag aanpassenMet vriendelijke groet,Doolaege Filip - Zaakvoerder All Windows bvbaPreferred partner DeceuninckT.+32 (0)473 22 63 16www.all-windows.beOp 27/02/2020 om 10:01 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: Klacht: Reactie op levertermijn (CPTBE00833363-36)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform